This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het "grote" wat doe jij in je tussenuren of pauze toppic

InsaneMalebrain said:
Daar had ik tenminste nog een mooie juffrouw +pippi+

Zeg dat wel ja dat mis ik ook wel , maar ik krijg binnenkort les Nederlands van een leuke studente

ik heb geen tussenuren |( en tijdens de pauze mogen we niet buiten school of binnen in de gangen/lokalen blijven
=> meestal op de speelplaats in de kou staan dus

Beetje chille op school... Zit op de Kralingse zoom, opzich wel gezellig...
Maar hoe minder tussenuren hoe beter denkz maar zo...

Ruben_09 said:
Naar c1000, beetje ouwehoeren met vrienden. Soms aan studie Of ff naar de stad...

Verder is er weinig te doen bij onze school.

O ja niet vergeten!!!!

+ralf+FORUM CHECKEN+ralf+

Ruben.. :L Jij zit nooit @ computer in onze school @ tussenuur..

+ralf+ Slijmbal +ralf+

Verder doe ik t zelfde als wat hij doet.. behalve forum checken.. wat hij ook niet doet.. dus doe ik t zelfde wat hij ook niet doet 8P

AEROX-J@GU@R said:
Meestal een bakkie XL cappucino bij de hema, of broodje rookworst +ralf+
Of bij de bakker ham-kaas croissants halen, samen met fruit 2 day van hero

geen deurloo, of is die overdag dicht

InsaneMalebrain said:
Zit je nog op de basisschool ofzo?
5de jaar algemeen secundair onderwijs :'( alleen die vant technisch en beroeps hebben tussenuren en mogen naar buiten
en aangezien die leraars in de middagpauze ook in stad rondlopen zedde zo betrapt en hedde ne woensdagnamiddag strafstudie :+

cuda said:
5de jaar algemeen secundair onderwijs :'( alleen die vant technisch en beroeps hebben tussenuren en mogen naar buiten
en aangezien die leraars in de middagpauze ook in stad rondlopen zedde zo betrapt en hedde ne woensdagnamiddag strafstudie :+

Wij mogen weg , staan en gaan waar we willen , alleen wat ik nog wel triest vindt is dat de school een absenten lijst bij houdt :L:L
je Bent 17+ t/m 20 je bent toch zelf oud en wijs genoeg om te doen wat je wilt... kan mij het nou als school schelen wat mijn leerlingen uitvreten als ze er niet zijn... het onderwijsgeld is toch al betaald...