This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Renz P. said:
Golf van biskaje ergens,
schijn je te kunnen surfen

klopt, daarom kom ik er erg vaak (+ dat Baskenland gewoon erg mooi is). Van de zomer toer ik daar ws. ook weer een aantal weken rond.

14 daagjes bodrum. Eerste week samen met ouders en dan achterblijven nog een week met nicht en een vriendin. Ben nu al mijn lever aan het trainen;p

zraa said:
Ik ook, datum leg ik morgen vast. Playa del Ingles oid, 12 dagen.

Heerscht... Hoe heet die Kasba ook alweer die in zo'n soort schelp ligt? Kenker, wat ging ik daar lam daaron onderin :W

Waarom wordt Turkije zo vermeden dit jaar, overal aanbiedingen nu?

Is het zo slecht bevallen vorig jaar?

(Dreiging van) aanslagen. Vraag naar vakantiereizen naar Turkije daalt > Prijs gaat omlaag.

Last edited:
Hoor wel van meerdere mensen dat ze niet willen vanwege de vogelpest en dergelijke. Trek me er persoonlijk weinig van aan.
hoop wel dat in die week de Russen en beetje minder vertegenwoordigd zijn.

ik ga lekker naar spanje sant pere pestkador

camping l'amfora het is echt een bekende camping ik weet zker dat ik wel wat forum members tegen het lijf loop 1 of 2

ik ga 5 augustus tot de 27ste

Menn0 said:
Waarom wordt Turkije zo vermeden dit jaar, overal aanbiedingen nu?

Is het zo slecht bevallen vorig jaar?

Vorig jaar was er niets aan de hand hoor in turkije, nu vogelgriep en misschien terroristische aanslagen...

Van de vogelgriep heb ik niets gemerkt en ik ben net een maand terug van kusadasi, dreiging van terrorisme is overal dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
Ik zou het wel weten, lekker NOG goedkoper dan dat het al is 15 dgn all-in turkije denks.
Je bent iig verzekert van mooi weer
tis dat ik naar gran canaria ga anders zou ik weer naar Marmaris gaan

D.J said:
Heerscht... Hoe heet die Kasba ook alweer die in zo'n soort schelp ligt? Kenker, wat ging ik daar lam daaron onderin :W

"De Kasbah" heet dat winkelcentrum... en ja... Het heerst.

Vorig jaar ook @ Playa des Ingles, wel lache, zat in Hotel Corona Roja

Meest vermaakt @ Kashbah (zigzags) en Gran Chapperal (Heineken Cafe)

Status
Not open for further replies.