Het grote vuurwerktopic 2008-2009

cobra's ben ik afgelopen vakantie voor weg geweest in Italie. (San marino)
Helaas niets mee kunnen nemen.. 1 grote vuurwerk cartel daar.
 
yep zelfde verhoudingen als een toiletrol (misschien ietjes dunner)

kerel had er een paar bij zich vandaag....

ik ga morgen 10 stuks halen, voor 25 euri..

Sorry boys, maar de omschrijving van een toiletrol past meer bij de oude gigavlinders (of misschien een imitatie daarvan?)die op de markt is hoor. Gotere diameter/even groot als dat hij lang is, dat is een BSC bij lange na niet. Maar misschien wordt er overdreven door die gast over de dikte...dat kan natuurlijk ook.
 
Zal idd wel bsc zijn. En pronk, buizenshops al benaderd?

Ja buizenshop.co.nr heeft ze nog, maar ik probeer het eerst ff beetje in de buurt te regelen. Ik ben van de week namelijk in Breda geweest (uur rijden voor mij) en heb geen zin om weeeeer helemaal daarheen te gaan alleen om een paar buizen om te ruilen snap je :)
 
Sorry boys, maar de omschrijving van een toiletrol past meer bij de oude gigavlinders (of misschien een imitatie daarvan?)die op de markt is hoor. Gotere diameter/even groot als dat hij lang is, dat is een BSC bij lange na niet. Maar misschien wordt er overdreven door die gast over de dikte...dat kan natuurlijk ook.

Hij heeft het over een toiletrol zonder papier dus dan zou ik er vanuit gaan dat het om een BSC gaat.
 
Ja buizenshop.co.nr heeft ze nog, maar ik probeer het eerst ff beetje in de buurt te regelen. Ik ben van de week namelijk in Breda geweest (uur rijden voor mij) en heb geen zin om weeeeer helemaal daarheen te gaan alleen om een paar buizen om te ruilen snap je :)

Word ook verstuurd he
 
Hij heeft het over een toiletrol zonder papier dus dan zou ik er vanuit gaan dat het om een BSC gaat.

Ohw op die manier zonder papier, nu snap ik hem, mijn excuses haha. Een vlinder zo groot als een leeg toiletrolletje...dat zal dan idd wel een BSC zijn ja +pippi+
 
idd bsc zwarte doos, ik koop ze ook voor 25 euro per 10 als ik wil.
Ik kan ook nog aan corbra 6 komen voor 18 euro per 3.

En halfverwege deze maand aan explods voor ongeveer 5 a 6 euro per stuk.

Die nieuwe colour salute van alpeco gaat btw ook wel lekker hoor en die kosten tenminste neit zoveel.
 
Afgelopen weekend een Atomyc 6 getest (komen uit dezelfde fabriek als de cobra's. zelfde specs als de oude C6).
Begon met een leuk cracklingfonteintje en daarna een mooie knal, alarm van een auto ging af die minimaal 50m verderop stond.

Binnenkort eens vergelijken met de Cobra 6 2G.
 
Gisteravond 3 cobra's bij elkaar gebonden :D werkte wel, wat me opviel
was dat deze cobra's crackling hadden netzo als atomics
kunnen jullie eens kijken op de cobra's van jullie? ik heb verse uit 2008
deze geven ook een crackling van tevoren pcies hetzelfde als de atomics
Heb beide...
 
ik kan vlinders? krijgen net zo groot als een toiletrol (zonderpapier) iemand die deze kent?

Ja die ken ik wel, kosten zo'n €2,50 per stuk, 2 jaar terug nog paar voor kerst gehad van de ex van me zus :P
Aan 1kant zit het lontje met een stukje schilders tape vast gemaakt toch? en er zit cement oid in aan 1 kant.
Je zou er bijna gaten mee in de weg knallen iig :)

Ik hoorde btw ook dat vuurwerk uit Duitsland via de post te bestellen is? :P Iemand een site? :D
 
Back
Top