Het grote vuurwerktopic 2008-2009

even een vraagje: ik heb hier een doos knalpatronen kan ik er een eentje gewoon aan een nitraat tapen(knalt die dan ook gewoon) of zal ik ik ze toch allemaal een lontje moeten geven en aan moeten steken.
alvast bedankt.

Gewoon lontjes aan maken, het is geen massa explosief gelukkig.

Is amper werk en kost geen drol halfe slof rotjes één euro?

Je kan ook de dopjes eraf trekken en daar het lontje in doen en het dopje er weer in drukken.

Viel mij ook al op. Ze houden wel van overdrijven volgensmij. Helaas zat er veel mooi spul tussen.

Vindt wel dat ze het gewoon dom aangepakt hebben tussen een paar flats een paar garageboxen...

Heeft iemand enig idee wat 'toffie's' zijn?
Collega vroeg of ik daaraan kon komen, iets met een bruin papiertje eromheen ofzo..

Ken 't zelf ook niet, dacht ik vraag eens..

Zijn hele kleine mini vlindertjes van Original Fireworks uit Belgie. Ze heten trouwens toffee's. Hele vage dingen, zijn echt heel erg klein, ze zijn zacht (net als een toffee) maar ze knallen net iets harder dan een TT (nitraat). Heb een doosje hier, echt vaag spul :D

Right :+ Vaag dat ze gewoon zacht zijn :P
Hij zei me dat 't een zoals ie dat zo mooi kon zeggen: "Jezusknal" gaf.
aka. Gigantisch hard..

Maar ik blijf wel bij de ouwe carbidbus :D

Gewoon lontjes aan maken, het is geen massa explosief gelukkig.

Is amper werk en kost geen drol halfe slof rotjes één euro?

Je kan ook de dopjes eraf trekken en daar het lontje in doen en het dopje er weer in drukken.

Even op passen met die dopjes, ik heb eens gehad dat het dopje eruit vloog tegen iemands jas -> brand gat in zijn jas. Knallen zo 5 meter weg8P

Back