@ Haagze sf2
jij bent gek
@ superspnl, nickspie ken ik nog wel van de voorwerkfora ben jij zelf nickspie of gebruik je zijn foto's? ik zit btw te wachten op filmpjes van je 12" knikkers
Ik heb dus speciaal gevraagd aan de rechter of ik nu ook een strafblad heb.ja ik vind alles best, maar een strafblad is niet de bedoelinganders betaal ik wel wat meer, mag iemand anders het lekker halen.
Alleen in december timmy?
Vorig jaar je poster er wel zien hangen, maar kon er niet op komen dat jij het was. Je zei toen wel had je ff mij naam moeten noemen. Jij werkt gewoon in olen toch?
Binnenkort maar weer is een ritje die kant op, en duitsland ook ff aandoen uiteraad.
gozer uit me straat haalt altijd net over de grens bij een groot industrie terein (weet de plaats niet meer ff 1x nog vragen)
10 zinkpijlen(net lawinepijlen) voor 75 eu
moet je volges mij wel kvk pas voor hebben
mensen, ga dus niet naar baarle.. 2 jaar geleden aangehoude undercover blabla shit.. verkoper van zena schijnt geweten te hebben dat er controle was, en heeft alleen maar geld willen verdienen en dat dus niet tegen ons verteld.. Beter fix je een handelaar in nederland, loop je minder risico 1nige nadeel is dat je wat duurder uitbent..
(voor de echte diehards, ritje naar Polen in het weekend.. SUPER veel en goeie shells voor leuke prijzen)