Oh sorry, dan gebruik ik de verkeerde benaming.
Ik bedoel de schietlonten die normaal aan de shells zitten, 2 dunne grijze lontjes, in kruit gedoopt en dat weer omhuld door zo`n papieren laagje.
Weet niet hoe je die noemt?
Timefuse is wat zeker aan de chinese vlinders zat, met een strijkkopje op het eind van de lont die nooit werkte?
Anyway, het verbaast mij dat er alleen visco aan deze shells zit
+ dat je ook nog eens time fuse vlinders heb (merk)
alleen die zijn haast niet meer te krijgen volgens mij..
Ik stop nu ook met vuurwerk kopen.. ongeveer 250€ liggen nu..
Red devils, Zinks, Xtreme Blitz, Nitraatmaten, BSC, Pirat Specials, Thumping Thunders, Xplods en Choeet nitraten..
En dan in verschillende hoeveelheden
vind het wel weer genoeg kan ik weer lekker knallen met o&n :W
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dat komt doordat de shellkitjes in sommige landen aan particulieren worden verkocht. En "echte" shells zijn altijd proffesioneel vuurwerk.klopt aan de wat grotere maten shells zit gebuisd lont dat gaat nog sneller dan gewoon schietlont omdat de warmte niet weg kan en zo het lont sneller ontbrand.
warom er bij de meestel shell kitjes normaal visco lont aan zit weet ik eigenlijk niet:?
Je moet ook de Match Cracker No3 Special hebbenFrank heb je de egte pirate specials? ik heb namelijk die Match cracker nr3 100in doosdie knalle ook lekker kan ik zegge
ik heb btw een leuk fontijntje op de kop getikt zal zo een een edit doen met een foto-:-
edit:
[ir]http://i4.tinypic.com/85n6sg0.jpg[/ir]