Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Heb zo'n mortierje van me open gesneden, en 20 gram flashkruit bij gedaan daarna netjes dicht gemaakt
weegt nu 52 gram ipv 28 gram :D
ben benieuwd :P
 
gelukkig heb je het bij een klein mortiertje gehouden :P

doe wel voorzichtig aub :P sbo crew is langer nodig dan 2007 :+

wel filmen he :D
 
Het is gewoon appart dat iemand die hier net is gelijk al naar dat soort spul
gaat vragen, mijn vermoedens zijn dan dat je je op een SCOOTERforum aanmeld alleen voor vuurwerk te kunnen zoeken.

Aangezien je niet aan dit spul kan komen vermoed ik ook datje dus nog een klein onervaren jongetje bent wat niet toe is aan dit soort spul.
 
Gewoon simpel regels lezen blijft lastig :P

Koop dit jaar wat siervuurwerk, geen grote bedragen ofzo :P Zit te kijken op een 500.000 klapper, alleen geen zin om die thuis af te steken, kank heel de rotzooi opruimen, doe het liever ergens anders op straat en laat de auto's het maar wegrijden :+
 
500.000 zeker de legale NL rol niek...
laatje AUB niks wijs maken Niek dingen slaan nergens op...
en gewoon in de straat uitrollen en laten liggen doen we hier allemaal :X
 
Het is gewoon appart dat iemand die hier net is gelijk al naar dat soort spul
gaat vragen, mijn vermoedens zijn dan dat je je op een SCOOTERforum aanmeld alleen voor vuurwerk te kunnen zoeken.

Aangezien je niet aan dit spul kan komen vermoed ik ook datje dus nog een klein onervaren jongetje bent wat niet toe is aan dit soort spul.

qua shells idd ja.. goed geraden. maar klein jongetje mwa..
niet meteen van die vooroordelen en stoer doen. net als die andere kan je ook normaal dingen zeggen.
 
Volgens mij moet jij een ander forum gaan zoeken, je heb 3x een bericht geplaatst en 2x val je al mensen aan.

Vraag dingen gewoon normaal en hun wijzen jou op de regels die op dit forum gelden.
 
500.000 zeker de legale NL rol niek...
laatje AUB niks wijs maken Niek dingen slaan nergens op...
en gewoon in de straat uitrollen en laten liggen doen we hier allemaal :X

legale ja, mja jij woont in D-H, net anders dan onze wijk :P

qua shells idd ja.. goed geraden. maar klein jongetje mwa..
niet meteen van die vooroordelen en stoer doen. net als die andere kan je ook normaal dingen zeggen.


*uche*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top