This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Zit daar nog erg veel verschil in ?

Ik ken alleen de zink en de devil ....
Devil, Hellraizor en Super zijn nagenoeg hetzelfde.
Alleen Hellraizor was er in 2005
Devil in 2006
en nu heb je de Super.

Extreme en super blitzknalla rakete zijn oorspronkelijk van Weco en waren destijds de beste lawinepijlen verkrijgbaar. Deze worden nu alleen niet meer gemaakt.
Wel zijn er nog steeds imitaties van deze pijlen op de markt, alleen die vind ik erg slecht. Stijgen niet goed op en komen soms zelfs in een boog terug naar beneden voordat ze ontploffen. Zijn er al meerdere boven huizen ontploft

Zink heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar op alle fora wordt alleen maar goed over gepraat.

Ik denk dat er opzich weinig verschil zit per pijl. Knallen allemaal keihard
 
Iemand al zo´n Explod ding getest? ben wel benieuwd naar namelijk..

en kan iemand me vertellen wat het verschil is met een "bompijl" en lawinepijl(zink901) of is dat gewoon het zelfde
 
Iemand al zo´n Explod ding getest? ben wel benieuwd naar namelijk..

en kan iemand me vertellen wat het verschil is met een "bompijl" en lawinepijl(zink901) of is dat gewoon het zelfde

Denk dat t gewoon een leuke bijnaam is, die iemand een lawinepijl geeft

(of hij moet BOLpijl bedoelen, zit er een bol op als kop ipv zo'n spits ding )
 
Denk dat t gewoon een leuke bijnaam is, die iemand een lawinepijl geeft

(of hij moet BOLpijl bedoelen, zit er een bol op als kop ipv zo'n spits ding )

jah bolpijl dan met zon zwarte bol op de kop! dacht dat dat bompijl heette, maja is daar veel verschil tussen met lawinepijlen(zink901)
 
Die timfuse vlinders zijn bagger. Gaat 30% niet van af ga gewoon voor de vlinders in zwarte dozen. Waren tijdje in omloop. schijnen nu allemaal op te zijn bij de grote jongens.
 
Die vlinders die jij bedoeld zijn gewoon nog te koop vij alpeco met kvk uiteraad. Is idd goed spul worden ook wel BSC (big spanish cracker) genoemd
 
Die vlinders die jij bedoeld zijn gewoon nog te koop vij alpeco met kvk uiteraad. Is idd goed spul worden ook wel BSC (big spanish cracker) genoemd
Ja en daar verkopen ze ook nog Boller A en Lawinepijlen...:|

BSC is zelfs in Belgie illegaal!
Kan je alleen maar verkrijgen via de handelaren in NL
 
Boller A vind ik echt geweldige dingen.

Elk jaar heeft vuurwerk mij veel gekriebeld, weet alleen niet of ik dit jaar nog wat koop :?
 
Wat is duur.... Maar is beter spul te krijgen voor dat geld . is allemaal een kwestie van connecties. Kijk veel mensen hier gaan naar belgie, dat is pas duur. Nitraat voor 10e, kom op zeg word hier snel aangeboden voor 6,7 euro. dusja, wat heb je dr voor over.
 
is te doen vind ik.

Vooral als je je bedenkt dat de BSC moeilijk leverbaar zijn momenteel.
Inkoop ervan is aardig duur momenteel
 
Status
Not open for further replies.