This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Zink pijlen = lawine pijl?

Zink is een duits merk die onder andere pijlen produceren. De pijlen Zink nr: 901 en 902 zijn de lawinepijlen de 901 is met aleen flits de 902 is met titanium vonken knal is het zelfde. Andere zink pijlen bv zink 910,911,912,913,914,915,916,917,918,920,930 zijn sier pijlen van hoge kwaliteid echte aanraders mooie felle kleuren maar zijn niet de goedkoopste
 
filmpje :W ter info bovenstaande
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1RzWSmC7_TQ"]YouTube - Alle Zink lawinepijlen 901 t/m 930[/ame]
 
@ robert waar haal jij je matten vandaan ? (pm) en welk merk is dat ?

en die explods, ik vind het gewoon duur om +- 8,5 euro per knaller te betalen
 
Ik heb explods, helaas maar 5 stuks mja.. kosten ook aardig nog wat geld helaas..

Kan wel garanderen dat ze TERING hard gaan
 
Of je gaat naar de supermarkt en pakt een buisje van de plastic zakjes bij de groente. Drukt er met een priem een gaatje in. En doet 2 frisdrankdoppen aan de zijkant. En doet er wat leuks in

pak een doos patronen 100 x 1,75 gr klaar voor 20 euro een mooi bommetje
 
ik heb 2 pijlen met erop SUPER, zijn best zware pijlen, (bovenstuk is zwart, super in 't rood, en een oranje kapje om 't lontje..

wat voor pijlen heb ik?
 
Post is een fototje

Klinkt als een van de vele imitatie lawinepijlen, zullen vast wel lekker knallen.

Edit, na ff speuren op FPM zag ik dat deze pijlen de nieuwe lawinepijlen van dit jaar zijn.
Zullen dus vergelijkbaar zijn met de Hell raiser en Devil pijlen van de afgelopen jaren aangezien het dus zeer waarschijnlijk de vervangers hiervan zijn.

Ik denk dat ik deze ook ga krijgen...
 


deze, jongen neemt nog 15stuks voor me mee, hij heeft er veel teveel...

leuk verhaal nog, gister na het werk deze gewoon op de voorbank gegooid in de auto... onderweg nog aangehouden geweest, maar snel de pijlen onder me jas gegooid en echt zitten zweten.... ik ben toen grondig nagetrokken, want 't duurde wel 15min voordat ik verder mocht rijden,hij zei nog niet zo zenuwachtig zijn... toen mocht ik gaan met een waarschuwing omdat ze me niet konden klokken (ging alleen in de bochten goed hard)
 
per stuk 10 - 12,50 ongeveer
per 10 75 - 90 euro
per 100 500 - 700 euro

zijn de gemiddelde prijzen bij handelaren.


Zink 902 is over het algemeen iets duurder dan 901 maar niet bij iedereen.
 
Status
Not open for further replies.