Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
Aan de ene kant was het wel mooi die mist.. Vannacht in het centrum wat gasten lopen uitdagen, die helemaal gek werden omdat ze ons niet konden zien 8P
 
haha idd die mist was wel ernstig, geen last gehad tijdens afsteken, maar wel toen ik naar huis liep, zag geen 10 meter voor me en dikke killer fog joh, dik hoesten...

maja 1 keer per jaar moet kunne toch:P
 
oh bij ons was het vanaf 11 uur maximaal 3 meter zicht.. te lomp..
ik ging naar stad fietsen, opeens een auto voor je.. auto inhalen :+
je zag echt auto's compleet gedesoriënteerd op kruispunten staan enzo :+

Oeh mijn oorlogstrofeé.. vloog iets tegen aan :?

boink1.JPG
 
:~ Laurens

Heeft iedereen het weer overleefd btw ?

Bij deze dan ook maar de beste wensen vanuit het pituresce Makkum 8P

Gister een prima O&N gehad, incl de nodige alcohol en drugs en een chickie voor de avond, wat wil je nog meer op zo'n dag? :D
 
hahaah, hier helemaal geen mist gehad tot half 3. Tot 1u vuurwerk afgelaten en daarna van half 3 tot 7 opstap geweest. Was goed VETTTT :W Wat ook zo grappig was, wij lieten "grote" (gevaarlijke) vuurwerk af en alles was goed afgelopen. De kinderen van de buurman lieten babypijltjes af, schiet eentje een boom in, staat de boom in de fik 8P
 
haha bij ons was het in het centrum totale gekte, alleen maar vlinderbommen, dikke rollen en lawinepijlen enzo 8P

en een dikke fik in het midden waar ze vervolgens jarrycans met carbit op gooien 8P
 
Dit was het grootste deel van mijn collectie voor dit jaar, staan nog stuk of 8 potten niet op de foto.
attachment.php


Zo zag het er vanochtend uit.
attachment.php

attachment.php

attachment.php


Gelukkig werd het hier pas om iets van 1.15 mistig dus we hebben daarvoor gewoon alles kunnen afsteken, daarna heb ik nog wat kleine pijlen geprobeerd maar daar zag je gewoon niks meer van heb nu dus nog 4 shells over. Die gaan vanavond de lucht in:)
Maar het was echt een gekkenhuis hier met 9 Flowerbeds/mortierblokken en dan nog stuk of 30 kleinere (500grams e.d.) potten. 4x 100k, bergen vlinders, nitraat, cobra's, lawinepijlen.
Dit jaar was mijn eerste keer shells schieten boven de 2inch, maar dat is zeker goed bevallen. Volgend jaar 6inch of groter:P

Dit ding deed het ook wel goed tussen de middag;)
attachment.php


Filmpjes komen in de loop van de maand wel.
 

Attachments

  • Collectie part 2 Forum edit (Medium).jpg
    Collectie part 2 Forum edit (Medium).jpg
    65.3 KB · Views: 271
  • 010120083147 (Medium).jpg
    010120083147 (Medium).jpg
    89.7 KB · Views: 273
  • 010120083148 (Medium).jpg
    010120083148 (Medium).jpg
    100.7 KB · Views: 273
  • 010120083149 (Medium).jpg
    010120083149 (Medium).jpg
    104.8 KB · Views: 272
  • 311220073146 (Medium).jpg
    311220073146 (Medium).jpg
    112.1 KB · Views: 275
Hier was het dus ook fucking mistig. Dus alleen de straat rood gekleurd en vanavond gaat het siervuurwerk wel de lucht in.

Oud en nieuw deel 2 @ enschede.
 
Nog meer mensen met ervaringen van de festival balls van Tropic, was het wat of voegt het niks extra`s toe aan het Nederlandse vuurwerk? :P

Nice pics Raceroxie.
 
wat kost zon doos/bak/karton/geval met profi vuurwerk nou ongeveer dan ?

de achterbuurman had ook weer vanalles, allemaal van die dozen met mortieren erin ed....

goed vet :W
 
Helemaal geen last gehad van mist.:P
Buren hadden ziek veel vuurwerk, helaas geen terrorpics gemaakt.
Was echt heel veel illegaal vuurwerk in de wijk, nooit gedacht hier. :P
Supervet oud en nieuw gehad, maar voel me brak als een malle. Kroeg was ook heftig. :#
 
bij ons was er ook 4x 100.000 klappers geklapt op zelfde plek
was ook goed teringbende:D

en paar gozers vonden zo leuk om nitraten bij ons te gooien:|
echt nog geen 1 meter van me af:|

dus ja we hebben maar vuurpijlen op de grond gezet en richting die gozers gezet en afgestoke:W :L
kutlijers:|
 
Het vuur smeult nog steeds behoorlijk na hier in de straat:X
als je het een beetje omgooit gaat het weer fikken. staat al sinds half 12 gister aan:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top