Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
geloof me niet iedereen is het eens met mij :P

btw dit is zo'n ding die die gasten hadden gemaakt :X
gewoon met sterretjes :X
Filmpje

Om hier nog ff op terug te komen.., dit heb ik jaren lang gedaan :+ (sterretjes zijn ook gewoon hele jaar door te koop, fop winkels etc)

Lengte etc maakt helemaal geen moer uit.., als de pijp maar vol zit en druk opbouwd.
Je kan hem hem ook 3/4 met zand vullen en in het midden rond om het gat 20/30 pakketjes sterretjes en klaar :W
Maar wij lasde ze gewoon in elkaar :D, pijp 1cm dik/ 2 platen er op met vul bout.

Ongekende klappers :P....

Ik heb en ga dit jaar trouwens helemaal niks kopen/afsteken oid.
 
Net even 4 mooie potten gehaald. Maatje van me werkt bij vuurwerkwinkel, dus die had even wat achtergehouden. Beter wat mooier spul, dan dat je een half uur bezig bent met al die klote potjes. En mn broertje heeft ook nog flink wat staan.

Carbid schieten waren ze hier net op de voetbalvelden aan het doen. Beste klappen :W
 
Heerlijk zn 4 inch titanium salut de lucht in janke om 10 uur smorgens :W
Hier is de buurt wel wakker +ralf+

Hier ook, maar dan 3 stuks, daarna buis van 5 schots 3 inch, buis van 6 schots 2 inch :D

waren even wat flinke klappers het eerste kwartier:P
 
zoo halve dag aan de gang geweest om vuurwerk in duitsland langs de grens te vinden :P

overal hebben wij het daar gekocht man :+

maja eindelijk wel voor 80 euro superveel potten en pijlen gevonden

t scheelt daar echt teveel met hier hoor :P volgend jaar zeker naar het buitenland voor vuurwerk
 
btw, stel dat ik voor volgend jaar ook een aantal 4'' mortieren wil he, waar de hell haal je dat vandaan ?

gewoon naar alpeco gaan kvk laten zien en zeggen ja doe mij maar 15 van die mortieren ? of verkopen ze dat niet ?
 
Dus ik sta met me jongere neefje een matje in stadiumvorm te bouwen (1 slof). Is ie af, komt er tuig (getint) langs, jatten ze al die astronouten en rennen ze hard weg. Ik stond echt vol verbazing te kijken. Wist niet precies wat me nou overkwam. Astro's jatten, zo iets zieligs heb ik gewoon nog nooit gezien. Denk dat ik volgend jaar maar op een andere politieke partij moet gaan stemmen.
 
Zo vanmorgen om 6 uur begonnen te carbidschieten :P ...Zijn aardig los gegaan vandaag met zo`n 30+ bussen....veel toeschouwers :) ...was mijn dagje wel weer.
 
Nou bij ons is het alweer zover. (Oud-Overdie in Alkmaar) De eerste huis + containers waar die bouwvakkers alles in plannen en bereken zijn al in de fik gezet. :) Politie is al aardig uitgerukt, dat verloopt natuurlijk weer in rellen :(:) Maja dat betekent voor mij niet dat het geen feest word...:P
Ieder1 nog een gelukkig 2008!!!!
 
Last edited:
Nou bij ons is het alweer zover. (Oud-Overdie in Alkmaar) De eerste huis + containers waar die bouwvakkers alles in plannen en bereken zijn al in de fik gezet. :) Politie is al aardig uitgerukt, dat verloopt natuurlijk weer in rellen :(:) Maja dat betekent voor mij niet dat het geen feest word...:P
Ieder1 nog een gelukkig 2008!!!!

Oud-Overdie is elk jaar weer groot feest. :X

/Edit: Ik heb al een brandwond! :+
 
''duitse rotjes'' gaan toch best hard hoor, komt aardig in de buurt van nitraatjes...en dat voor maar 5 euro per 80 :+

[ir]http://i18.tinypic.com/6sqetu0.jpg[/ir]
 
btw, stel dat ik voor volgend jaar ook een aantal 4'' mortieren wil he, waar de hell haal je dat vandaan ?

gewoon naar alpeco gaan kvk laten zien en zeggen ja doe mij maar 15 van die mortieren ? of verkopen ze dat niet ?
Zonder kvk zelfs.

De shells daarintegen zijn niet verkrijgbaar bij Alpeco en zal je via het illegale circuit moeten tegenkomen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top