This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
BOEM!




edit: Ik hoor eigenlijk al 2 dagen niet meer goed door me linkeroor, aangezien ik buitenliep en iemand een rotje ofzo naar me gooide, en die tegen me oor aankwam en op ongeveer 10cm ervanaf knalde. dus hoop dat het gehoor nog terugkomt
 
Last edited:
hier ook de hele dag ferme knallen gehoord, die ik zelf veroorzaak natuurlijk

toppunten tot nu toe

Explod in een vuilniston(van me zelf)
lawinepijl aan het hek bij me werk met de borrel
Vlinders in vuilniston die me lucht druk de lucht in schoten waardoor je dikke gil hoorde
2 lawinepijlen in bergen zand en aarde gestoken waardoor er aardige kraters ontstonden

verder vanavnond nog flink wat sierpijlen afsteken
 

echt triest zoiets, ik werk ook in de bouw en je moet er niet aan denken dat planningen leveranciers papieren etc weg zijn
 
zo kom er nu achter dat mij collectie vuurwerk toch kleiner is/was als ik dacht..

ben er al doorheen dus...

't kriebeld dit jaar voor het eerst in zoveel jaren weer, helaas te weinig ingeslagen waardoor ik nu dus zonder zit...

tis wel gevecht in de buurt hier, de ene knaller tegen de andere... ook zijn er al menig 100.000 knallers gestorven...

echt te vet.. volgende jaar komen er dozen van dat spul \

Ps ben dus al druk aan het bellen voor nog meer leuk spul, helaas betaal je nu overal de hoofdprijs voor... dus zit er niet meer in
 
2 filmpjes van ons en het karbit

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NEw8cx1kPl4"]YouTube - karbit schieten[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TRgx263JO6w"]YouTube - karbit schieten[/ame]
 

Van megs forum
 
alles bij mij is op, alleen nog maar drank!!!!

maar had ook niet zoveell...


maar via deze beste wensen jongens!!!!!!!!!!
 
ook weer thuis alle vingertjes nog,
mooie dingen gezien flowebeds, zink901, shells
nu ff docuhe en bij me broutje slapen
beste wensen allemaal
 
Hier zag je dus echt helemaal niks van het vuurwerk..

Zo ontzettend mistig hier, denk dat de hele avond het zicht max. een meter of 5 a 10 was, en met alle rook tijdens het afsteken van vuurwerk, kon ik de persoon naast me niet eens zien 8P

Naja, naast dat verder een erg geslaagde avond/nacht gehad

Beste wensen allemaal
 
Last edited:
Haha buurjongen heeft 25 belgische potten en 5 nederlandse Raad eens welke 2 omvielen:+(naar ons gericht:X echt gevaarlijk)





















2 nederlandse potten:+8P

Gelukkig nieuwjaar nog:W
 
Wij hadden gisteren 2 NL potten op de zijkant gelegd ( schiet alles in het rond 8P ) na 1 klap schoten ze allebei goed ( de lucht in 8P ) dus wat nou onveilig...
 
Damn wat een mist hier vanacht, echt maar 5 meter zicht. Helaas zag je bijna niks van t vuurwerk. Dus de vuurpijlen ook maar op de kop in de bosjes gezet, zie je die iig nog wel :7

1e kater van 2008 is er iig, beste wensen allemaal :*
 
Status
Not open for further replies.