Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

net weer vermaakt :X zink 901, wat mortiertjes en wat nitraten :D
me buurjongetjes gooien steeds een nitraat dan ik weer dan hun weer :D
 
Ik bewaar de shit wel mooi :7

Op de vraag uit het andere topic over hoeveel mensen besteden aan vuuwerk kan ik zeggen een 1500-2000 euro...
 
Last edited:
ik hou het op kijken dit jaar:+ mensen waar mee ik door ga houden hebben veelste veel gekocht dus kom denk ik toch nog wel aan mijn portie knallen toe dit jaar:W
 
Enorm ziek die bedragen maar een toffe hobby, hoef er zelf eigenlijk geen geld aan uit te geven kijk altijd lekker naar de uit de hand gelopen hobby van mn overbuurman :D
 
ik geef zelf niks uit aan vuurwerk ;) maar heb zelf wel 3 pakjes vlinders 4 pakjes nitraat 10xzink 901 en italiaanse ui en een 100k rol :) vind ik wel genoeg voor eventjes :p
 
En ik geef zelf niks uit zegt ie dan. lol

Vind dat echt te ver gaan. Voor 1500 a 2000 kan je een hoop mooie dingen doen :)
Geef zelf 200 euro uit. Vind dat eigenlijk al teveel van het goede*D
 
Ik vind t ook echt te gek voor zoveel geld, mja tis mijn geld niet.

Zelf zit ik op 100-150 euro :)


En alvast fijne kerstdagen mensen :*
 
pas deze pijltjes gekocht moest er wel meteen 100 nemen :p gaan iig snoei hard,ietsje minder dan zink 901 maar scheelt niet veel.

zelf zit ik rond de 500 eu dit jaar vergeleken met vorig jaar a 2000 eu. maarja die scooter meot ergens van betaald worden :)

[Ir]http://i1.tinypic.com/87994z6.jpg[/ir]

[Ir]http://i11.tinypic.com/87nbb5e.jpg[/Ir]
 
Ik bewaar de shit wel mooi :7

Op de vraag uit het andere topic over hoeveel mensen besteden aan vuuwerk kan ik zeggen een 1500-2000 euro...

Vind je dat nou niet zonde? :p. Of kopen jullie voor 2000 euro aan vuurwerk en verkopen jullie dat weer door, of heb je zelf voor dat geld aan vuurwerk thuis liggen?

Overigens ga ik met oudejaar naar EricI, die heeft ook zijn hele zolder volstaan met van dat speelgoed.
 
X-treme blitz...
die worden toch al een tijd niet meer gemaakt :X zat geloof ik 38 gram in :X
of is dit ook een imitatie...
 
X-treme blitz...
die worden toch al een tijd niet meer gemaakt :X zat geloof ik 38 gram in :X
of is dit ook een imitatie...

Dit is een echte ;)

Xtrem blitz = echt
Xtreem blitz = nep

Verschil zit m in t uiterlijk dus in die extra E, van binnen scheelt t heel veel.
De neppe gaat met een fluit omhoog, en dan een zacht knalletje.

De echte knalt uberhard met een heerlijk ti boeketje :D
 
Vind je dat nou niet zonde? :p. Of kopen jullie voor 2000 euro aan vuurwerk en verkopen jullie dat weer door, of heb je zelf voor dat geld aan vuurwerk thuis liggen?

Overigens ga ik met oudejaar naar EricI, die heeft ook zijn hele zolder volstaan met van dat speelgoed.

Ik kan het wel allemaal uit gaan leggen natuurlijk, maar het is iig niet mijn geld :)

Daarnaast heb ik nooit vuurwerk thuis liggen, halen het aaltijd de 31ste op van de opslag.
 
Best gaaf 1500 à 2000 euro. Ik heb zelfs nog nooit zoveel geld in totaal gehad,:X en jullie besteden het aan vuurwerk:) .. wel tof dat jullie zulke liefhebbers zijn, vind het zelf ook echt mooooooi.:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top