This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Was er nog veel op voorrad bij Alpeco (neem aan dat je daar bent geweest).
Ziet er wel vet uit wat je allemaal in de auto hebt
Hindoerollen waren er iig nog wel dus, dacht die uitverkocht waren

maak het uit wat voor kvk je hebt, al heb je bevoorbeeld een bedrijft met tuinplanten-export kan je dan gewoon met dat kvk-nr vuurwerk halen?

SchoutenRs70 said:
maak het uit wat voor kvk je hebt, al heb je bevoorbeeld een bedrijft met tuinplanten-export kan je dan gewoon met dat kvk-nr vuurwerk halen?
Nee maakt niets uit, als je maar un originele KVK kan laten zien met bijbehorend BTW nummer, en als de papieren niet van jezelf zijn heb je ook nog een getekende goedkeuringsbrief nodig.

Raceroxie said:
Nee maakt niets uit, als je maar un originele KVK kan laten zien met bijbehorend BTW nummer, en als de papieren niet van jezelf zijn heb je ook nog een getekende goedkeuringsbrief nodig.

owke word het dan ook gerigistreerd ofzo dat je dat gekocht hebt?

Shane said:
Hey haagze sf2.. woon jij toevallig in nieuw-waldeck.. want ik zie vanuit mn raam de laatste paar weken elke dag een paar vuurpijlen de lucht in gaan whaha

We zijn id wel eens actief in waldeck

SchoutenRs70 said:
owke word het dan ook gerigistreerd ofzo dat je dat gekocht hebt?
Wordt wel geregistreerd in hun computer (ook als je feestvuurwerk, zondeeer kvk haalt) maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze mogen die info namelijk niet doorgeven aan NL politie/justitie. Tevens zouden ze zichzelf anders ook kapot maken want als ze dat doen houden ze uiteraard geen klanten over

We zijn inderdaad vaak te vinden in nieuw-waldeck
en vooral op donderdag avond dit omdat het me vrije avond is ( me vrouwtje geeft dan paardrijles ) dus dan ga ik met een paar mensen altijd ff vuurwerk afsteken
En ik ben inderdaad naar alpeco geweest.
Verder klopt alles wat hier wordt gezegt kwa kvk en privacy..

Ik haal denk ik niets dit jaar. Heb in 1999 genoeg gezeik gehad.....

Klasgenoot van me had met 2 gasten uit zijn buurt bommen gemaakt enz. Iemand zwaar gewond geraakt. Hand en oog kwijt geraakt toen hij iets probeerde af te steken wat hun verkocht hadden.

Verder bleek dat er 2 kleine kinderen gewond zijn geraakt door een metalen staaf met kruit waarmee ze op de zandbak slogen. 1 kind was vingers kwijt en het ander zit de rest van haar leven in een rolstoel omdat die verlamd is.

Ik had met bovenstaande dingen niets te maken. Maar heb met mijn klasgenoot veel gediscussierd over vuurwerk en ben er een aar keer bijgweest toen 's avonds vuurwerk werd afgestoken. Maar ik had niet te maken met verkoop, idiote bommen en vuurwerk dat niet afgegaan was wat rondslingerde. Ik maakte zelf vornamelijk vuurpijlen die ik af stak op verlaten plaatsen (weilanden) op tijden dat er niemand kwam.

Er is bij mij thuis een huiszoeking geweest en ik ben opgepakt met volgens de politie 43 vuurpijlen en grondstoffen. Ik heb de wet van wapen en minutie overtreden.

je bent ook dom als je zelf vuurwerk gaat maken.. bommen enz enz.. dan hedde egt een steekje los :L

Met vuurwerk klooi ik zelf nooit. Dat is vind ik het domste wat je kan doen..
en verder heb ik nooit wat thuis liggen ivm met justitie

Zit tijdens oud & nieuw in belgie, dus zal ik daar wat halen, voor mij is eigenlijk all1 sier belangrijk... Mss een paar lichte digetjes, maargoed ik zie wel, heb nu iig nog nix thuis liggen....

wordt toch wel effe veel halen het blijft leuk en verslavend denk een 100.000 klapper en paar dozen vlinders een chinese ui en nog wat sier en knal spul denk 20 lawinepijlen ofzo blijft er dus aankomende maanden weinig over voor em project