This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Haagze sf2 said:
Iemand enig idee wat je krijgt als je gepakt ben voor het afsteken en in het bezit hebben van illegaal vuurwerk ( ging om 9 lawinepijlen en 400 strijkers :|
heb zojuist 4 uur gelogeerd op de staat haar kosten :|
en moet voorkomen :X

Schikking en/of flinke taakstraf denk.
HALT gaat niet meer op als je 18 geweest bent.

Denk cker voorwaardelijke straf, aardig hoge boete & een taakstraf @ brandwonden centrum oid. Iig niet mis tegenwoordig die straffen. En ligt er ook maar net aan of je in het verleden soort gelijke of andere overtredingen bent begaan. Als je thuis nog meer hebt liggen moet je nog oppassen dat ze geen huiszoeking gaan doen naar vuurwerk oid.

Vuurwerk lag in me auto omdat dat zou opgehaald worden door iemand. 9 x pijlen en 4 doosjes strijkers.
ze waren allemaal aan het afsteken in die buurt en ik had zo iets van hier hufters ik zal je hebben dus stak die pijl aan.
toen kwam meneer de agent en moest ik me identificeren. want hij had me zien afsteken.
ik was toen al aangehouden. Er kwamen 3 andere agenten aan met de auto.ik stond bij me auto en hij wou dus ook in me auto kijken.
En daar lag het.
Ik weet het is allemaal heel dom, maar ja gedaan is gedaan.
En het is aan de rechter wat ik krijg gisteren is mij verteld dat het een enorme boete is. maar volgens de site van de OM kan ik 1 maand krijgen :S ( ligt aan me verleden maar aangezien die ook al niet zo netjes is met vuurwerk vrees ik het ergste )
Ik zie het allemaal wel. Het is dom van me maar me eigen schuld :d

Tis ook nog eens legaal in sommige gemeenten

idd straffen zijn niet mis, ik zou het proberen om te laten zetten naar taakstraf oid, maar aangezien je verleden niet te best is, zou ik maar gaan bidden :W
ps ook bidden dat ze de rest niet vinden (A)

Voor de rest is al gezorgt
heb me ouders moeten beloven het de komende tijd niet tegaan opzoeken.
Me verleden is niet zo erg hoor alleen kwa vuurwerk vaak aangehouden of me naam moeten opgeven. ( maar weet niet of dat allemaal ook in je dossier komt )

aangehouden ed wel lijkt me zo, en niet te gaan bezoeken wil niks zeggen......wie weet staan ze voor oud en nieuw aan je deur

Den Haag - Surveillerende agenten hoorden op dinsdag 11 oktober rond 20.30 uur dat er vuurwerk werd afgestoken in Houtwijk. Op de Mari Andriessenstraat zag een van de agenten een lawinepijl de lucht ingaan en vervolgens twee mannen weglopen. De twee Haagse mannen van 20 en 24 jaar zijn vervolgens op de Hilod Kroplaan aangehouden.

Beide mannen ontkenden iets te maken te hebben met het vuurwerk. Bij nader onderzoek bleek echter dat de mannen 400 strijkers en 9 lawinepijlen in hun auto hadden. De mannen zijn overgebracht naar het politiebureau, beiden hebben bekend.

bron: www.politie.nl

reacties:
Gepost door colden101 op 13-10-2005 09:56 QUOTE
dom

Gepost door Pyromen op 13-10-2005 10:37 QUOTE
Wat een oetlul ben je dan zeg... pfff

Gepost door yanickajax op 13-10-2005 11:14 QUOTE
hoezo het iq van een big

Gepost door Angerfist op 13-10-2005 11:26 QUOTE
lekker slim zeg

Gepost door woutz op 13-10-2005 11:46 QUOTE
idd niet super intelligent

Gepost door Vuurwerkfreak op 13-10-2005 12:51 QUOTE
zeker niet slim nee

Gepost door !!.UPO-Maik.Ie. op 13-10-2005 13:13 QUOTE
als ze zich nou rustig hadden gehouden hadden ze het nog gehad de 31 ste en 1 jan maajah eigen schuld

Last edited: