This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Ongelofelijk zeg, hoe kan je dit nu weer weggeven?
Vitesse heeft nauwelijks kansen gehad, maar weer die Bony...
Verrekte kutzooi.
Ik word helemaal gek van die lulhannes van een Marcelo, ongelofelijk dat hij er nog steeds in staat.
Veroorzaakt de penalty en staat Bony bij de gelijkmaker op 2 meter te dekken...
Morgen één punt van Ajax, 2 van Twente, 3 van Feyenoord en 5 van Utrecht met Utrecht thuis en Feyenoord uit voor de boeg...

Last edited:
En zoals altijd weer een lachwekkende rode kaart in de Kuip...
Begint nu toch wel echt triest te worden met die scheidsrechters.
Oké, je kan 'm inderdaad geven. Maar dan moest je die trend al zetten door Immers er daarvoor natuurlijk af te sturen met die belachelijke actie op de enkel van Overtoom.
Je hoorde Verbeek schreeuwen langs de lijn: 'Het is toch godverdomme niet te filmen'

Ben benieuwd welke lulhannes er moet fluiten over 2 weken wanneer wij naar Feyenoord moeten.
Je weet nu al dat of Strootman of van Bommel rood krijgt. Pelle die elke keer weer naar de grond gaat en uiteindelijk een pingel krijgt.

Ze hebben in ieder geval het makkelijkste programma aangezien ze alleen nog PSV en Vitesse thuis krijgen.
Wij moeten nog uit naar AZ, Feyenoord en Twente en krijgen Ajax thuis.
Twente nog thuis tegen Ajax, Vitesse en PSV.
Ajax nog uit naar Twente, uit naar AZ en uit naar PSV.

Last edited:
Ik word helemaal gek van die lulhannes van een Marcelo, ongelofelijk dat hij er nog steeds in staat.
Veroorzaakt de penalty en staat Bony bij de gelijkmaker op 2 meter te dekken...

De fouten die hij maakt zijn iig altijd erg knullig.
Hij maakte dus geen overtreding op Hagenaar voor die penalty, aldus Havenaar.
Niets meer aan te doen

Hoe dom ben je dan als je van te voren al gewaarschuwd was aangezien die al de hele tijd aan 'm lag te trekken om daarna dan toch nog z'n handen om die nek te leggen.

Ondertussen heeft Twente ook weer de scheids mee. Gewoon 2 zuivere penalty's worden niet gegeven aan Zwolle. Echt belachelijk.

LEKKER voetbalweekendje zeg! En 3e plaats!

Wij krijgen het volgend weekend ook zwaar zat bij Zwolle denk ik, maar nu eerst ff genieten!

Tamata zal 'm wel in de zak gehad hebben aangezien die gewisseld werd voor Lukoki. Maar hij had wel die assist op Blind!

Grappezak...

Als reactie op (niet hier overigens, hier is het dood) de enorme verwachting van dat supertalent van Barça.
Mooi is dat. Heeft Ajax zelf geen supertalent uit eigen jeugd (en eigen jeugd is het al heeeel snel ) voor die positie? Zou je toch verwachten.

Waarom wordt alleen PSV eigenlijk afgeschilderd als koopclub?
Ik hoor nooit wat over Twente, die vind ik persoonlijk nog erger.

Status
Not open for further replies.