This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
5-1 Depay
Cocu kan niet meer stuk hoor...:X

-Twente verliest met 0-2, heel knap van Feyenoord.

Kijk, dit was weer eens een heerlijke wedstrijd! :W
PSV was natuurlijk de eerste helft al oppermachtig en Heerenveen mocht blij zijn dat 't nog maar 1-0 stond. 3-0 was reëel geweest.
Ik zag de bui alweer hangen toen Heerenveen via zo'n kut goal op gelijke hoogte kwam.
Al helemaal na die wissel van Cocu, Toivonen eruit voor Engelaar.
Dries Mertens weer meteen met een prachtig schot, Engelaar die een lobje maakt, Mertens daarna ook met een lobje en ook nog eens Depay die mocht invallen en direct een treffer maakte!
Oh, en Bossen was echt om te huilen. Wat heeft die ontzettend slecht gefloten.
Hoe kan je die Djuricic nou niet van 't veld sturen nadat die overduidelijk gewoon weer expres hands maakt.
Over al die schwalbes van Heerenveen maar te zwijgen waar die ook voor floot, en waardoor die vrije trap kwam waardoor die gelijkmaker viel.
Marcelo en Mertens trouwens geen gele kaart gepakt, die zijn dus gewoon van de partij tegen Ajax.

Janssen niet, die vandaag echt gruwelijk goed speelde met heerlijke balletjes! :+

En nu zit FC Twente dus in de hoek waar de klappen vallen!

Rutten had ook wel gewonnen...

Hutchinson vast op rechtsachter?

[ir]http://psv.nl/upload/dc218fe1-9a9f-43fc-b010-eb69ea89af15_1112-PSVHEE4682.jpg[/ir]

Vijftigste doelpunt in 101 duels.

Rutten had never nooit Mertens gewisseld voor Depay, dat weet ik zeker.
Toivonen scheen een tik te hebben gehad, vandaar dat Engelaar erin kwam.
16 goals als middenvelder, da's natuurlijk echt gruwelijk goed.
Hutchinson had inderdaad Assaidi compleet in z'n zak, verder kwam die aanvallend ook goed uit de verf.
Van mij mag Manolev plaatsnemen op de bank.
Lens speelde eindelijk weer eens een goede wedstrijd, maar wat wil je tegen 2 van zo'n trage zakken van een Breuer en Kruiswijk.
Van mij mag die zondag ook starten tegen Ajax aangezien Koppers nou niet echt één van de snelste is.

Iig een heerlijke wedstrijd gezien. Aanvallend niet altijd even goed net als de afronding maar 5-1 is een heerlijke uitslag :W

Tja, onder Rutten wonnen we daar ook met 1-5...
Is dit dan al de directe invloed van Cocu? is dat wel mogelijk na 1 weekje?

Ik waak voor het 'meer krediet dan normaal omdat het FdeBoer is'.
Naar Cocu kijkt je met een dubbele PSV bril.

Toivonen...gewoon goed bezig. Niet meer zo vervelend bezig.

Fer bij aanvang seizoen: "Ik zie Twente als een stap hogerop"

Vervolgens krijg je 2 keer op ke klote van Feyenoord

Voor de moraalridders, ja ik weet dat het er vorige seizoen allemaal heeeeeeel anders uitzag, en ws is Twente nog steeds (sportief gezien) een stap hogerop, maar het is wel opmerkelijk.

Terechte winst vandaag. Vilhena speelde een goede wedstrijd!

Gelukkig wordt het 0-2 en niet door Chadli 1-1, want Blom mocht wel fluiten voor een penalty..

Groningen zit ook in een aardige vrije val, raar dat ze van PSV wel konden winnen. Zal wel aan PSV gelegen hebben dan.

Scheidsrechters waren sowieso dramatisch.
Bossen die dan geen tweede geel geeft aan Djuricic voor een overduidelijke handsbal (expres) nadat die iets daarvoor wel een gele kaart gaf voor ook een handsbal van 'm (expres)
Nijhuis die alleen maar floot in 't voordeel van Ajax.
Wegereef die een penalty moest geven aan AZ wegens hands.
Wiedemijer die bij Vitesse - Heracles onterecht rood geeft aan Pasveer. Hij deed helemaal niks maar Ibarra deed alsof die geraakt werd en ging liggen.

@Lorenzo

Dat balletje viel ook wel appart in de box, cisse rekende er ook niet op.

Wel goed van 020 dat ze ado uit gewonnen hebben, leuke competitie dusver!

Status
Not open for further replies.