This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik ben er niet gerust op. Die laatste wedstrijd van de Russen liet zien wat ze in de mars hebben.

Die Zhirkov en Arshavin waren prima spelers. Kan je nagaan dat hun beste spits (Pogrebnyak) naar huis is met blessure.

Ik denk dat zoiets wel eens zou kunnen gebeuren.. Nederland is echt wel lekker bezig

Ik ben er niet gerust op. Die laatste wedstrijd van de Russen liet zien wat ze in de mars hebben.

Die Zhirkov en Arshavin waren prima spelers. Kan je nagaan dat hun beste spits (Pogrebnyak) naar huis is met blessure.

Goed zo

Ja maar bij de afgelopen 3 wedstrijden heeft Oranje toch ook laten zien wat ze in hun mars hebben... + wij hebben de beste keeper van de wereld, en dan heb k het niet eens over de aanvallers wat we hebben:winner:
Pff niet zo negatief Nederland pakt Rusland

Tuurlijk hoop ik dat we de finale halen, maar er zal vast een keer een wedstrijd met een dipje komen

Punt is dat er niet te gemakkelijk moet worden gedacht. Vol erop klappen bij die Russen en ze niet laten tikken.

Die Russen hebben echt een waardeloze verdediging, en beide teams willen voetballen. Denk dat het flink wat doelpunten worden in de ze wedstrijd. Mja, wat gebeurt er als Nederland achterkomt? Dat is nog niet gebeurd....

Onderzoekers: Rusland niet opgewassen tegen Oranje

Rusland kan niet tegen Nederland op. Dat concluderen onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen uit cijfers over de tot nu gespeelde wedstrijden op het EK.
(Novum) - Rusland kan niet tegen Nederland op. Dat concluderen onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen uit cijfers over de tot nu gespeelde wedstrijden op het EK. Nederland krijgt na de drie pouleduels gemiddeld een 7, de tegenstander van zaterdag komt niet verder dan een 6,3.

Belangrijkste oorzaak van het verschil is de grotere doeltreffendheid van de Nederlandse voetballers. Van de 5,4 Nederlandse schoten vliegt er gemiddeld één het doel in. De Russen hebben 12,3 doelpogingen nodig om één keer te scoren.

De Russische voetballers zijn ook minder balvast dan hun Nederlandse collega's. Zestien procent van de acties van de mannen van Guus Hiddink leidt tot balverlies, tegen twaalf procent van de Nederlandse activiteiten. De beste Nederlandse speler is volgens de onderzoekers doelman Edwin van der Sar.

Orlando Engelaar is met 65 acties per wedstrijd de actiefste speler. De Russische spelers op wie Nederland scherp moet letten zijn Yury Zhirkov, Konstantin Zyryanov en Andrey Arshavin. Zij zijn het belangrijkst voor het Russische spel.

Tja

Tuurlijk hoop ik dat we de finale halen, maar er zal vast een keer een wedstrijd met een dipje komen

Punt is dat er niet te gemakkelijk moet worden gedacht. Vol erop klappen bij die Russen en ze niet laten tikken.

Wat dacht je van de wedstrijd tegen de Fransen, dat zag ik bij de 1-0 ook nog niet echt goedkomen hoor :X...

Die Russen hebben echt een waardeloze verdediging, en beide teams willen voetballen. Denk dat het flink wat doelpunten worden in de ze wedstrijd. Mja, wat gebeurt er als Nederland achterkomt? Dat is nog niet gebeurd....

Lijk me al duidelijk, walsen we zo doorheen!

Jammer van Portugal, had hun 100x liever zien winnen als dat *piep* Duitseland, alleen die kop van die Ballack al :X

Hoop op een Finale tussen Nederland en Italie

Heel zuur voor Boulahrouz, ik hoop dat hij het goed verwerkt, en laat zien wat die kan.

We pakken de russen denk ik wel. Ik vind het een ploeg van niks, jammer dat je vaak ziet dat Nederland zich aanpast aan het niveau van de tegenstander.

Trouwens had nooit verwacht dat Duitsland zou winnen van Portugal.... Het is in ieder geval kut voor me poule .

We pakken de russen denk ik wel. Ik vind het een ploeg van niks, jammer dat je vaak ziet dat Nederland zich aanpast aan het niveau van de tegenstander.

getsies, dat was ik ff vergeten

maar denk wel dat we als ploeg wat dat betreft misschien wat veranderd zijn...
we blijven wel meer voetballen dan vroeger.......hoop dat dat morgen ook het geval zal zijn!

rusland moet eraf!!!!!!!!!})

Jaaa hoe heerlijk zou het zijn om via Duitsland europees kampioen te worden :love:

Ik ben me nu alweer aan het opladen voor morgen, stadhuisplein, rotterdam weer eens onveilig maken

Status
Not open for further replies.