Het Grote Vermogens Topic

Honda MB 8

Honda MB 8 Fokko tuned
Malossi 113 cc
OKO 28 mm

Getest bij Jos Dijkman
helaas geen toerenregistratie, meting in 5e versnelling; toch even uitgerekend:
29,3 pk bij 11500k ; 18,4Nm bij 9000k.

 
Last edited:

Anne

mannelijke versie
Malossi BigBore 86cc

Namens Heiko:

BB 86cc HT
verbrandingskamer HT
28mm en VL13
JS80 oud model


op vario gemeten maar met versleten snaar en met slip:



geblokkeerde run:



met dank aan Vasco!
 
Last edited:
Vind wel dat enkel score's van tovami banken mogen meedoen,aangezien die bank het meest voorkomend is in de scooterscene.Daar ook de SAE correctie op gebaseerd is !

[ir]http://i35.tinypic.com/5u3ia1.jpg[/ir]
 
Zo laat ik ook maar eens een paar grafiekjes van mijn sonic posten:
Speed 7t mina seizoen 2008
23.7 SAE


En 24.4 voor de pk g.... :p ongecorrigeerd uiteraard.


Gr
 
Last edited:
Nog n mooie score van Tomas Kosten z'n:

Piaggio Zip 98

7T HD Special
28 keihin
malossi overrange
hpi
koopmans dpr

gebankt na meeting eindhoven, inc burnout contest. Snaartje wel vervangen, zuiger was aardig dood. Binnenkomst score was wel wat lager overigens.

Corrected






Uncorrected


 
Hebo manston II TJ tuned
Keihin 28 mm.
Malossi Overrange
Stage 6 inlaat set
Speed DPR
HPI

Is wel met originele zip AC vertanding dus is al vrij snel zijn vermogen kwijt.

Score is corrected

 

Armon

675 Daytona owner
Mijn score Malossi BB 86cc @ pia kort:

Malossi BB 86cc
roost 86cc
keihin 28mm
overrange
stage 6 pvl rotor
vl13
.......etc
Tuned door DDL tuning klaaswaal.



 
Vandaag even een test run gemaakt op de bank nog niet afgesteld.

Mhr Speed 7T EPC /RST
Overange
VL13 Epc/Rst bewerkt
Mhr Spruitje Epc/Rst bewerkt
Hpi 2006

ect ect

 

Wuntke

DDL Tjoening
Nou dan zal k ook maar 2 grafiekies van mijn kant posten beide met mijn Aeroxje

1e



MHR 50cc DDL afgewerkt
Yasuni R
PVL Twins analoge onsteking
Overrange Poulies
Hebo Koppeling
Malossi vario
19mm del'orto
mhr regt spruit DDL Tuned
sp2.0 wigje

2e



TP due plus '04 DDL stage 2 vd 5 Tuned
Power One p10 asje
PVL Twins Analoge onsteking
Overrange poulies
Hebo Koppeling
Malossi vario
Sp 2.0 wig
Malossi recht spruit DDL Tuned
19mm del'orto

(uit eindelijk kwam er nog een SP2.0 DDL Tuned wigje op + Kiesler Spruit stuk DDL Tuned en een Stage6 R/T 24mm, alleen omdat het toen te warm was in het hok + negatiev luchtvochtigheid kwamen we nie verder dan 17.6 op die dag maar met alles positief hadden we rond de 19pk gehangen)

nou dat waren de mijne
 
nouja dan kan ik ook niet achterwege blijven,

hier een grafiekje van mijn zipblok ( ongecorrigeerd!!!!)




setup is als volgt:

- Hebo manston revolution tuned
- Power 1 krukas
- MHR 2005 variateur
- overrange poulies
- Malossi koppeling
- stage6 koppelingshuis
- malossi vertanding
- PVL digitaal twins edition
- VL13
- 28mm spruitstuk
- Stage6 28mm
- Yasuni C21
 
Last edited:
Gilera Runner

Cilinder Stage 6 Racing *JST Tuned Stage 2*
Uitlaat Malossi MHR Team 2004
Krukas Malossi MHR RHQ
Carburateur Dell'Orto 21 MM *JST Tuned*
Luchtfilter Twin Air
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Deltaclutch
Membraan Malossi MHR VL13 *JST Tuned*
Poulies Malossi MHR
Koppelingshuis Malossi MHR Wing Bell
Halfpoulie Stage 6 CNC
V-snaar Hebo Racing
Spruitstuk Polini Recht *JST Tuned*
Lagers SKF C4 Stalen Kooi

17,1 PK SAE
18,2 PK Uncorrected

SAE:



Uncorrected:

 

mario

Lageweg Tuning
Mijn Puch Maxi (echt waar!):



Kawa KX80 cilinder
TMX27
Zelfbouw uitlaat

Topvermogen bijna 24,1pk bij 11900 toeren; koppel 14,4Nm bij 11500 toeren

Is wel ongecorrigeerd.

Beat me:+
 
Advertisement - register to remove this
Top