Het 'grote membranen topic'

We zullen zien

Kon het membraan goedkoop nieuw krijge dus opzich geef ik er geen reet om :p
En als die scheurd dan pak ik de Malossi..
 
JasperdB said:
vreemd... op mijn vl13 zaten std 0.35 klepjes...
Misschien heb ik die er dan wel op :X Ik dacht dat het 0.30 was. Zal het weleens nameten als ik me membraan nog kan vinden :X
 
heb nu zelf HEBO membraan gekocht = 2 kleps, zonder stuffer.
ga hem proberen met of een HEBO 24mm spuitstuk @ dellortho 21mm of met een malossi recht spruitstuk, zal hopelijk snel ervaringen kunnen posten.
 
op me VL14 zit nu een stuffer doe ik er dan verstandig aan om een passend spruitstuk erbij te halen of is t niet erg als die doorlaat een stuk groter is?
 
Jongens even een beetje een offtopic vraagje...:

Wie kan er mij even een duidelijke foto neerzetten van een vl13 van de inlaat kant?
thnx
 
aan de reactie van mol te lezen had hij een hoger vermogen mét stuffer.. maar weer een hoger vermogen met de fkt bewerkte versie zónder stuffer?
dit op een pia blok ga ik vanuit. is dit ook te vergelijken met een mina blok? want heb nu een vl14 gekocht en daar zat geen stuffer bij. zal het vermogen hoger uitpakken mét of zónder stuffer? of kom je daar pas achter na een testbankritje?
(vl14 inmiddels bewerkt door marco)
 
BojT said:
aan de reactie van mol te lezen had hij een hoger vermogen mét stuffer.. maar weer een hoger vermogen met de fkt bewerkte versie zónder stuffer?
dit op een pia blok ga ik vanuit. is dit ook te vergelijken met een mina blok? want heb nu een vl14 gekocht en daar zat geen stuffer bij. zal het vermogen hoger uitpakken mét of zónder stuffer? of kom je daar pas achter na een testbankritje?
(vl14 inmiddels bewerkt door marco)
De bewerkte versie die bij mij hoger vermogen opleverde dan de std. VL13 + stuffer was ook met stuffer. Alleen daarbij had Fred het membraan + de stuffer en mijn spruitstuk bewerkt/op elkaar aangepast.
Dat was dus niet zonder stuffer, maar ook met stuffer. Sander rijd daarentegen volgens mij weer zonder stuffer in zijn membraan, conclusie: zelf testen/proberen.
 
Back
Top