Aprilia SR projectje van Cozmo [grote pics!]

Fabiano

Ralf Fanclub
Hier de scootie van Vincent, ik post het ff omdat hij wat probs had met pics posten :)

1021130225scoot6.jpg

1030639088uitgefreesdekappen.jpg

1030639395toerentellerremschijfscoot.jpg

1030639200onderdelenscooter.jpg

1030639122uitgefreesdekappen1.jpg




http://scooterforum.phpwebhosting.com/scooterbase/pics/1030639155uitgefreesdekappen2.jpg

http://scooterforum.phpwebhosting.com/scooterbase/pics/1030639275scooterkaploos1.jpg

ff zo vanwege de grote pics.

Setup:
MHR speed 70cc (getuned)
Bidalot C20 uitlaat
Malossi rhq krukas
24mm mikuni vlakschuif
HPI binnerotor
overrange set malossi
delta clutch
MHR 2000 vario
verstevigd koppelingshuis
langere vertanding malossi
Malossi powerfilter

De rest zal hij zelf toevoegen :)
 
Advertisement - register to remove this

Ziet er leuk uit... maareh stevigheid van de kappen is natuurlijk wel ver te zoeken zo...?? aandelen bij shell of zo???
 
Originally posted by Ridderruud
Ziet er leuk uit... maareh stevigheid van de kappen is natuurlijk wel ver te zoeken zo...?? aandelen bij shell of zo???

die dingen spetteren toch zo uit elkaar als je op je smoel valt.
en ik neem aan dat deze scoot niet voor dagelijks gebruik is.
 
Originally posted by Ridderruud
Ziet er leuk uit... maareh stevigheid van de kappen is natuurlijk wel ver te zoeken zo...?? aandelen bij shell of zo???
Stevigheid? Wat is dat 8P. Mja het is een scoot voor meetings, dus waarom heel stevig. Je moet er gewoon niet mee op je bek gaan. Mja ook al had je kappen nie zo uitgefreesd dan heb je altijd wel schade als je valt. En nee ik heb geen aandelen bij Shell, maar wel een paps die daar werkt :p. Ik kon eerst ook stickers laten maken bij hun. Maar stickers is niet origineel :W. En om antwoord te geven op de rest van de vragen. De carters zijn gepolijst (met de hand). En Joor, de kappen zijn nog niet af. Er moet nog het 1 en ander gefreesd worden. Ik neem binnekort eventjes contact op met Freddy aangezien ik op de onderkappen aan de zijkant hopelijk wel een plaatsje voor Koopmans Tuning over heb (als het mag van jullie). Maar dan moet ik wel goede afmetingen van jullie "logo" hebben. Maar ik moet toch nog opbellen voor mijn demper die eraf is geknald (en stuk dus is). En bedankt voor alle complimentjes, het is en was ook focking veel werk.
 
Voor poedercoaten niet, maar je kan net als Joor carbonlook, of iets heel anders laten doen. Info bij Joor of Koopmans.

En verder ziet het er in het echt idd nog mooier uit :)
 
Hoezo koopmans stickers? Kan je toch makkelijk uitfrezen 8P :p

Echt heel mooi werk man, jij kan echt extreem goed met de frees overweg:~
 
Back
Top