Aprilia rs50> uitlaat

Re: Re: Aprilia rs50> uitlaat

Originally posted by Jeroen
Zijn er niet voor Rs..

idd ..daar twijfelde ik ook al aan!:? !...maar Jolly is vet als je flink verder gaat met tune....verder weinig ervaring verder....

khad onder mn gil74cc 21mm ook eens een gianelli getest....trok wa harder op maar monster veel scheelde t niet in zn top.....

xou tog voor jolly gaan...lekker hoogtoerig!
peace
 
Re: Re: Re: Aprilia rs50> uitlaat

Originally posted by ruffryderx
maar Jolly is vet als je flink verder gaat met tune....verder weinig ervaring verder....

khad onder mn gil74cc 21mm ook eens een gianelli getest....trok wa harder op maar monster veel scheelde t niet in zn top.....

xou tog voor jolly gaan...lekker hoogtoerig!
peace
Blabla jedijedi
 
Ik heb, als de potentiele koper het af laat weten, een DPR uitlaat te koop liggen. 10 km oud, als nieuw.

Als je geinteresseerd ben hoor ik het wel. Bij m'n project zie je er meer van (ook filmpje)
 
Hmmm ff een kleine correctie over die koppelingsplaten.. jullie hadden idd gelijk.
Ik heb het gewoon ff na gevraagd bij mijn dealer en het waren geen malossi koppelingsplaten maar metra kit. En ze doen ut goed.


Die dpr uitlaat > dutch power racing ??? wat wil je daar voor hebben. Super brute rs trouwens
 
ik kan je de yasuni aanraden is een erg lekkere uitlaat heeft een zeer bruikbare powerband levert lekker vermogen en zit beste sound in
de gianelli is opzich ook een erg lekkere uitlaat om mee te rijden maar da yasuni levert ietsjes meer top terwijl de gianelli beetje harder optrekt zelf twijfel ik bij de jolly moto voor rs of het wel degelijk zo een goede uitlaat is als ze zeggen zelf heb ik al een ander uitlaatje op het oog
 
120 euro

Originally posted by rssssss
Hmmm ff een kleine correctie over die koppelingsplaten.. jullie hadden idd gelijk.
Ik heb het gewoon ff na gevraagd bij mijn dealer en het waren geen malossi koppelingsplaten maar metra kit. En ze doen ut goed.


Die dpr uitlaat > dutch power racing ??? wat wil je daar voor hebben. Super brute rs trouwens
 
Back
Top