Aprilia SR projectje van Cozmo [grote pics!]

damn zo weird. Ik heb 2 weken geleden 46 valerossi stickers laten maken en ze zitten op precies dezelfde plek als waar jij ze heb uitgefreest :? Zier er verder wel vet uit, khoop dat ie mooi word :)
 
Mooi gedaan die vormen van die logo's in je kappen, hoe heb je dat nou zo mooi voor mekaar gekregen? Ziet er wel goed uit op de foto's. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Greetzz DAW
 
Originally posted by mhr4ever
Hoezo koopmans stickers? Kan je toch makkelijk uitfrezen 8P :p

Echt heel mooi werk man, jij kan echt extreem goed met de frees overweg:~
Ik ga ook het Koopmans Tuning logo uitfrzen :D. Moet alleen effies kijken of me dat lukt. En verder antwoorden op de rest van de vragen. Hoe ik frees? Tsja, heel veel geduld hebben, creatief zijn en een vaste hand hebben. Maar geduld is echt een vereiste. De kleuren worden rood met geel en details wit. Shell kleuren dus 8). Maar dat was ook wel te raden. En NeoGeniX ik was eerder met het uitfrezen op die plaatsen. Naaper
;).
 
Originally posted by cozmo

Ik ga ook het Koopmans Tuning logo uitfrzen :D. Moet alleen ;).

Mafketel 8P
Zou wel supervet zijn als het je lukt, ennuh...ik neem aan dat er achter al je uitgevreesde stukken wit gaas komt?
 
Originally posted by cozmo
[ En NeoGeniX ik was eerder met het uitfrezen op die plaatsen. Naaper
;). [/B]

hehe ja ik weet het maar ik heb nog nooit de pics ervan gezien(de achterkant dan) dat ruitje wel. Ik zou niet te veel uitfrezen als ik jou was anders wordt het een beetje overdone. Die uitgefreezde logos enzo vind ik zelf niet echt mooi die luchthapper en die beenplank is wel erg mooi.
 
Hier dan maar eventjes antwoord over de meeste vragen van jullie. Ik heb het focking druk met studie, dus heb er niet echt heel veel meer aan gewerkt. Ik heb wel weer wat gepolijst :p. Namelijk mijn remhendels en mijn achterremschijf. Ik ga nu eventjes weer mijn carterkap opnieuw polijsten :D. Hij moet namelijk nog glimmender dan die van BERT worden hehe. En zagon, ik heb idd die kap voor mijn 2de radiateur al pas gemaakt. Hij is als het goed is wel te zien op 1 van de foto's. Het is die hele grote voorkap. Je kan dan zien dat er een rechthoek uit is gefreesd onderaan waar de radiateur achter zit. Mijn scoot rijdt nu eventjes niet meer aangezien mijn demper er 2 weken geleden vanaf gekanld is:(.
 
Originally posted by frank de pagter
Jaja, cozmo kan toveren met een dremel.
Dit is zeker wel mooi EN origineel.
Greetz, Frank
Kon ik maar toveren, dan had ik die hele dremel niet nodig :D. Mja het is veel, moeilijk en saai werk. Ik ga nu ook nog mijn carterkap bewerken. Mja daar heb ik hopelijk andere middelen voor :p.
 
Het is nu bijna kwart voor 2. Laat ik dus maar eens stoppen met aan mijn scooter werken :p. Moet namelij morgen om kwart voor 7 er alweer uit :(. Ik heb net eventjes weer wat lopen schuren en ik heb mijn beenschild geplamuurt met spuitplamuur. Het is nou wel weer mooi geweest voor vandaag. En neehoor ik heb geen geld en tijd over. Ik ben gewoon verslaafd 8P.
 
JIJ bent ziek :D

Maarre ook al vind ik dat frezen op sommige plekke beetje over done , origineel is t zeker. Maar moetr toch eindresultaat zien wil ikk mijn uiteindelijke oordeel vellen. :)
 
Back
Top