Grote vergelijkenis

rogmix

Well-Known Member
Ik ben redelijk op weg met me scoot en ik heb een brute70cc cillinder nodig voor me nrg ik heb de search al intensief gebruikt maar ik wil graag een vergelijkenis tussen de Manston,Evo en Speed Replica welke is na eventueel tunen het snelste. Eventueel setupsuggesties is altijd welkom.
 
Advertisement - register to remove this

me setup is een rhq asje+malossi lagers en keerringen een bidalot c20 een overrange set een 2g koppeling een vl13 mhr-replica 20.5 dell orto carb een malossi tc unit met rpm control(komt binnenrotor op) budget gaat het niet om maar power en kwaliteit
 
haha
nee een 21 mm 20,5 is niet zo goed.
als je een binnenrotor neemt hoef je geen malossi tc unit met rpm control
hou je evo
(en praat niet zo netjes job en rachid:D)
 
leer eerst het gebruik van interpunctie eens aan! jouw posts zijn zo totaal niet te lezen.

me setup is een rhq asje+malossi lagers en keerringen een bidalot c20 een overrange set een 2g koppeling een vl13 mhr-replica 20.5 dell orto carb een malossi tc unit met rpm control(komt binnenrotor op) budget gaat het niet om maar power en kwaliteit
dat is me setup waar ik niet mee rijd

Héb je dat nou of wil je dat nemen? :?
 
Heb je al ervaring met 70 cc.

bij manston moet je kop uitlaten draaien. en 98 gaan rijden of elf 124 bezine.

offtopic moet je ook je carters pas laten maken bij evo, manston speed. en mhr team. offtopic
 
hmmm d8 dat je alleen je carters moest laten passen bij een speed en een 80cc fabrizi trophee kit, evo en manston past erop zonder aanpassingen aan blok.
 
En of je een Speed, Evo of Manston neemt, dat maakt natuurlijk weinig uit... na tuning zijn ze allemaal ongeveer op gelijk niveau...

Alleen;

- Manston moet je kop uit laten draaien
- Speed Piaggio heb je een andere krukas voor nodig [drijfstang 85mm]

Dus ik zou voor Evo Tuned of Speed Replica Tuned gaan...

En dump die kl*te 20.5mm a.u.b.
 
Back
Top