zeg ik dan dat ik dat zo zie? ik herinner mij die scooter nog gewoon.. en daaarom wist ik dat :L
en je kunt het ONDER ANDERE zien aan type teller(die niet op de foto te zien is)
wa denk jij wel niet met je nutteloze commetaar :Ldenk eerst eens beter na voordat je nutteloze dingen post en het forum.. en ook nog eens OFF TOPIC :L
Duuude, chill +pippi+
wat wil je nou horen dan? je wilt gewoon dat iedereen zegt: w0w wat een vette aerox!
en die 2005 opmerking kan ik best begrijpen, als je had gezegt dat ie van 2001 of 2008 was had ik je ook geloofd...
ik weet waar dit topic voor is jazit al aantal jaartjes op het forum.
je post hier je scooter om er reacties op te krijgen (anders laat je die foto maar mooi op je pc staan)
dat verbaasd me dan.. het lijkt er steeds meer op dat er eens strijd is om forummembers af te zeiken en negatieve feedback te leveren.. beetje kinderachtig dit... in mijn ogen hoort het gezellig op een forum te zijn.. dit begint steeds meer op het scooter-freaks forum te lijken :L
Pleurt op naar scooterfreaks dan:L
Het is een mooie scooter, maar totaal niet speciaal. Kappen zijn ook zeker mijn smaak niet
En er werd gereageerd op de 2005 uitspraak, waar kan je dat dus op de foto aan zien?:+
Nergens, dus kap gewoon met beidehand doen en accepteer het gewoon
[]die aerox is lamborghini oranje
Een paar verbeter punten in mijn ogen voor deze aerox zijn:
- De zwarte 'grill' in de kleur van de binnenkappen
- Andere achterveer
- Chrome zijstandaard
- Velgen andere kleur
De kleur is overigens Lamborghini oranje
Hoeveel roxjes heb jij wel niet:7, laat die anderen maar lullen dat zijn toch mongols
@ Paulus, waarom die ajax sticker:X
Mooi zo, ziet er wel netjes uit maar jij was toch de man van de orginele stuurtjes? Zou ook wel wat lekkerder rijden op een rontonde met een beetje pk's