This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

• De Xbox360

Votes: 57 35.4%
  • De ps3

Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

Votes: 34 21.1%

• Total voters
    161
De "kinkerziekte" blijkt te zitten in de voeding (bij de Xbox 360)..
Hopelijk is die er wel uit gehaalt, als BS en IT hem binnen krijgen..

Yep, en het schijnt dat als je zorgt dat dat ding in de lucht hangt (aan een touwtje, of de 2 uiteinden over een lege doos) het probleem al verholpen is. Toch neem ik aan dat MS er wel voor zal zorgen dat het in de toekomst (of bij de EU launch) al geen probleem meer is.

Daniël. said:
De "kinkerziekte" blijkt te zitten in de voeding (bij de Xbox 360)..
Hopelijk is die er wel uit gehaalt, als BS en IT hem binnen krijgen..
Dat zat btw. ook in de eerste Xboxen,ik kreeg toen een schrijven dat de kabels terug moesten,prima geregeld btw. !

Ik had daar totaal geen last van toen.
Weet wel dat ik toen een brief kreeg, met daarin dat ik een gratis controlle en 2 spellen kreeg omdat de xbox eerst zooo duur was, en opeens flink in prijs was gedaalt.

Dat was wel top service!

2 dec om half 9 s'ochtens kan ik hem ophalen + aantal games zien+ spellen.. (winkel is dan gesloten, alleen voor mensen die reserveren.. leuk dan is dat mensen voor dichte deur staan te gleuren hoe wij daar staan:+) i khoop dan wel op bosje bloemen eigenlijk

[5th] klaas said:
Dat zat btw. ook in de eerste Xboxen,ik kreeg toen een schrijven dat de kabels terug moesten,prima geregeld btw. !

Ik heb het dure pakket. Ik weet alleen niet welke game ik erbij moet kopen.

Maar jah hij is niet echt heel groot vind, maar gaystation blijft het kleinst nog natuurlijk

de xdoos is mij te groot en ik blijf waarschijnlijk gewoon bij playstation. Heb ik al een aantal jaren en ben er wel tevreden over. Maar wie weet stap ik nu ook wel over op de xdoos, maar jah als ik dan dingen over de PS3 weer lees.

wanksta1 said:
Ik heb het dure pakket. Ik weet alleen niet welke game ik erbij moet kopen.

Maar jah hij is niet echt heel groot vind, maar gaystation blijft het kleinst nog natuurlijk
O ok,gaystation

Welke zijn er tot nu toe dan ?(games)

Halo 3 toevallig?

Ik heb XBOX 360 gespeeld @ Qlimax, het zag er zeer vet uit! Alleen was niet over de controller te spreken. Ik speelde Battlefield, t was mij te moeilijk Ik ga waarschijnlijk wel XBOX 360 kopen. Lijkt me lachen ding

Daniël. said:
De ps3 is weer aantrekkelijker door zijn Blu-Ray DVD speler.
Je weet toch wel dat er verschil zit in die dvd spelers heh :X

(voorbeeld)Ik heb hier beneden een speler staan van 1600 euro,maar die in de playstation 2 is echt niet hetzelfde hoor

Maar een goede Blu-Ray DVD speler gaat je in het begin al ruim 1000 euro kosten, terwijl de PS3 nog niet eens de helft van die prijs is....

Klopt, de eerste Blu-Ray DVD spelers gaan je ruim 1000 kosten, misschien nog wel meer. De PS3 beschikt over eentje, misschien niet de aller beste, maar daar gaat het niet om. Hij heeft hem, en kan elke elke disc dan gewoon spelen.

Dan heb ik toch liever een PS3 met een Blu-Ray DVD En niet een ps3 en dan nog eens een speler kopen van ruim 1000.

Xbox 360 omdat: Kep een xbox (gehad), maar optijd verkocht , beetje fanboy, maargoed....
Veel verder ontwikkelt op online gebied, door huidige live-gebeuren.... denk ik tenminste, aangezien playstation netplay of hoe het ook heette zuigde.....
Zeer goede service, mn kapotte xbox werd binnen 2 dagen opgehaald en daarna 4 dagen weggeweest en gratis gemaakt .
Mss ook wel voor de titels, zoals pgr3, gears of war, enz.

Ik denk eigenlijk dat ik ze allebei wel koop...
Als Blu-Ray aanslaat is de PS3 sowieso een erg goed en voordelig apparaat, en MGS4 en nieuwe GTA enzo wil ik zeker niet missen. Aan de andere kant is multiplayer online ook heel cool (Perfect Dark Zero bijvoorbeeld) en dat wil ik ook niet missen, en aangezien Sony waarschijnlijk weer zo'n aarsch online service heeft zoals met de PS2 (Central Station:L) is daar de Xbox360 veel beter voor.

Tsjah als het niet om kwaliteit gaat zeg ik niks

Maar wat doet een Blu ray dvd speler in jou ogen meer als een gewone hedendaagse?

EDIT w8 ik zit niet op te letten ,die blu ray is toch zo een opgevoerde mp4 speler zeg maar?Worden de spellen dan ook HDVideo uitgevoerd?Dan is de keuze simpel namelijk

Last edited:
Ze zijn HD ja, PS3 spellen tot op 1080p.
Het voordeel van Blu-Ray is dat er heel veel op kan (60GB oid) dus games en films kunnen een stuk groter dan ze nu zijn.

MrSlick said:
Ze zijn HD ja, PS3 spellen tot op 1080p.
Het voordeel van Blu-Ray is dat er heel veel op kan (60GB oid) dus games en films kunnen een stuk groter dan ze nu zijn.
Hmmm...Dan MOET je een plasma scherm hebben met HDTV enz. om er optimaal gebruik van te kunne maken,das wel een nadeel....Maar als je dat eenmaal hebt heb je een te scherp beeld zelfs op 107 cm scherm

Keuze word nu wel lastig voor mij