Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

• De Xbox360

Votes: 57 35.4%
  • De ps3

Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

Votes: 34 21.1%

• Total voters
    161
Inderdaad, een LCD tv die 720p (hoger gaat de Xbox360 niet volgens mij) of 1080i/p (voor de PS3) ondersteunt maakt een behoorlijk groot verschil ten opzichte van een normale CRT tv die dat niet ondersteunt.
Rond het WK volgend jaar zakken de prijzen van tv's behoorlijk, in ieder geval gaat Philips met prijzen lopen stunten dus ik neem aan de concurrenten ook.

OEJOE nog 2 dagen en dan heb ik hem. Ga vrijdag ook het spel project gotham racing 3 kopen. Aangezien deze niet snel uitspeelt en als je hem uitspeelt nog altijd kan blijven spelen.

Er schijnen morgen ook al x360's verkocht te gaan worden terwijl dit de winkel die dat doet een fikse boete kan opleveren, maar ze zullen het zelf moeten weten

Ik zat toen net met m'n telefoon in m'n hand dus moest ff gauw typen:P
PD0 = Perfect Dark Zero, en MM = MediaMarkt inderdaad.
Het slechte nieuws is dat ik geen 360 heb kunnen krijgen (alleen zo'n 'goedkope' Core versie, waarmee je uiteindelijk duurder uit ben!) maar hopelijk kan ik er een kopen bij de volgende lading.

Daniël. said:
Omg klaas?
Heb jij hem gekocht? Gaaf 8)

Post ook us wat fotos enzo, ben wel benieuwd! Maar welke versie heb je? Die duurdere of?
Hij is ook van me zwager :P

maar we zijn al ruim 900 euro verder

xbox met harddisc
modem voor xbox live aan te sluiten
fifa perfect dark en king kong
3 controllers extra
jaar xbox live
e dat was het gloof ik :X

Is wel mooier als de oude xbox alleen moet je er ff aan wennen met dat xbox live dat er te veel kneuzen rondlopen :P

Ik maak wel ff foto's voor je morgen ofzo Daniel ;)

Back