Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

• De Xbox360

Votes: 57 35.4%
  • De ps3

Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

Votes: 34 21.1%

• Total voters
    161
Heb ook op de RAI op de Xbox 360 gespeeld (nadat ik met alle boothbabes op de foto ben gegaan uiteraard:P) en hij beviel me wel. Call of Duty 2 vond ik niet heerlijk spelen maar de controller opzich beviel me prima en het zag er goed uit. Ben alleen benieuwd in hoeverre je verschil gaat zien op een normale tv van Xbox vs Xbox360. Natuurlijk zal het er mooier uit zien, maar of het die 400 euro (of 300 voor budget pakketje) waard is vraag ik me nog af.

Weet trouwens iemadn of er eigenlijk wel een demo cd bij zit. Het lijkt me die ik in de bart shizzle heb gespeelt een demo cd is maar het lijkt me wel dat er 1 bij zit maar ik vraag het toch maar voor de goede orde :P.

Nope, zit er niet bij (staat niet in de inhoud en ook in een plaatje van de inhoud staat hij niet. Wel een nadeel dat de controller op batterijen werkt vind ik.

ff paar mooie foto's van de x360. Beeld is echt fotorealistisch bijna. Alle foto's zijn in game foto's dus geen filmpjes *D

NBA 2K6
928263_20050930_screen003.jpg

928263_20050930_screen002.jpg

Madden Nfl 2006

[img]http://sportsmedia.ign.com/sports/image/article/665/665444/madden-nfl-06-20051108023615523.jpg

Dead rising
41331320050915_065258_0_big.jpg

41331320050915_065259_2_big.jpg

gears of war
new-unreal-engine-3-views-20040624041527026.jpg

The city of metronome
30210.jpg

30214.jpg

Dit schijnt ook een hele zieke game te worden

Last edited:
Goed vet!
Denk dat ik (als ie straks officeel uit is) ik niet kan weerstaan om eentje te kopen :X

Maar voor super beeld heb je toch een HD tv nodig oid?

Hebben al mensen gereseveerd. Ik wel alleen ik heb niks hoeven te betalen of wat dan ook. Ik hoop echt zo erg dat ik hem kan kopen de x360 2 december. Anders zou ik gek worden:P

Tjha .. Eerst exemplaren hè..
Dit zal echt wel worden opgelost ! Misschien dat het wel de release datum ten slechte komt (?) dus dat ie later uit gaat komen door dit probleem oid?

9085.jpg

In een financieel magazine heeft Sony vandaag, de releasedag van de Xbox 360, bekendgemaakt dat de PlayStation 3 tussen de 300 en de 400 dollar gaat kosten. De Playstation 3 zal over een jaar uitkomen op het Europese vasteland en uitgerust zijn met een Blu-Ray DVD speler.

Zet mij toch wel aan het twijvelen :X
Heb de PS2 en ook de Xbox gehad, en over beide was ik te spreken. Heb de Xbox gelijk gekocht toen die uit was en de ps2 een maand later. Of ik nu biede weer ga aanschaffen is niet echt de bedoeling :X

De ps3 is weer aantrekkelijker door zijn Blu-Ray DVD speler.

De eerste Blu-Ray DVD spelers gaan rond de 1.000 euro kosten. Het kopen van een PlayStation 3 is dus een stuk voordeliger. Met het bespaarde bedrag kan je dan meteen een nieuwe DVD collectie financiëren. Die kan je dan namelijk op termijn eventueel vervangen.

Ben net gebeld door een medewerker van de bart smit. aankomende vrijdag wordt die in de ochtend bij mij bezorgt mits de postbode niet wordt overvallen :P

wanksta1 said:
Ben net gebeld door een medewerker van de bart smit. aankomende vrijdag wordt die in de ochtend bij mij bezorgt mits de postbode niet wordt overvallen :P
Ik heb hem al zien staan bij Bart Smit bij jullie om de hoek :P welke krijg jij Sjors?
Ik vind hem eerlijk gezegd groot :X

Back