Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

• De Xbox360

Votes: 57 35.4%
  • De ps3

Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

Votes: 34 21.1%

• Total voters
    161
xbox360...simpelweg om de betrouwbaarheid, controller en aanbood aan spellen.
sony blijft maar vervolgen pompen, en die lens van hun is echt een ramp, zelfs met de nieuwe PS2's...

-Tom

Betrouwbaarheid van een bedrijf dat hun 2e console op de markt brengt :?

ALS ik zou kiezen nam ik de PS3, omdat die zo erg vet gaat worden. Toffe spellen en de blue-ray disc gaat er voor zorgen dat het spel mooi EN lang gaat worden :W.

Ik zou voor de PS3 kiezen omdat Sony gewoon de beste games heeft, en overbekend is. Ik ken 30 mensen met een ps2en 2 mensen met een xBox.
kwestie van effe games uit te lenen vb heb je veel meer mogelijkheden dan met de xBox bijvoorbeeld.
Alleen vind ik de spellen soms zo verdomd duur! Als er iemand 20 "spelletjes" heeft heeft hij al om en bij de 1000€ uitgegeven aan die spelletjes:)

Ik ga w8en tot de PS3 enkele maanden uit is, en al die een beetje goedkoper staat koop ik em wel:)

btw:
Titera said:
op de ps3 en xbox360 zullen game's verschijnen die de komende jaren de pc ver voorbij zijn.

//moet naar school, wou een heel verhaal gaan typen//
sinds wanneer moeten jullie nederlanders wel terug naar school?

Ondanks dat veel bronnen beweren dat de console onmogelijk is om te maken en ook waarschijnelijk niet zal uitkomen, ga ik toch voor de Revolution.
Deze console lijkt me echt de moeite waard.

Ik hoor nu veel mensen denken: Nintendo, kiddy games..uiteraard. Mario etc...
Denk ook eens aan Zelda en Resident Evil.
Nintendo is ook hard bezig om van dat imago af te komen.

De 360 is een mooie console en de controllers vind ik ook top. Tegenover die van de Ps3.
360 krijgt ook niet de "opvolg-opvolg" games die Sony wel heeft.Ik ben bang dat Microsoft die zelfde richting uitgaat. Ben dat uitmelken ook een beetje zat. Vandaar de keus voor de Revolution.
Frisse games, die af en toe ook lijken op andere games, maar toch net iets anders zijn.

Maar oke, ik geef toe...de Revolution is nog een hele lange tijd weg van bestaan, dus als ik zou moeten kiezen tussen de 360 en de Ps3, doe mij dan toch maar de 360.

Edentifier said:
360 krijgt ook niet de "opvolg-opvolg" games die Sony wel heeft.Ik ben bang dat Microsoft die zelfde richting uitgaat. Ben dat uitmelken ook een beetje zat. Vandaar de keus voor de Revolution.
Frisse games, die af en toe ook lijken op andere games, maar toch net iets anders zijn.

ga jij mario deeltje 500 maar spelen :P
ik geef toe dat er voor de ps2 veel opvolg game's zijn gekomen, maar nintendo kan dit net zo hard ;)

het is gewoon moeilijk om een originele game te verzinnen

Titera said:
ga jij mario deeltje 500 maar spelen :P
ik geef toe dat er voor de ps2 veel opvolg game's zijn gekomen, maar nintendo kan dit net zo hard ;)

het is gewoon moeilijk om een originele game te verzinnen

Nintendo gebruikt hetzelfde character. Dat is iets anders.

Was gisteren en vandaag in de RAI. Nu ben ik zelf geen console gamer (meer), maar die xbox360 had wel erg dikke graphics. Zelf NBA Libe '06 en Fifa '06 gespeelt en aangezien ik een basketball fan ben, was het natuurlijk top.

Natuurlijk waren ze wel slim op HD LCD's aangesloten via de HD composiet stekkers, dus het kan zijn dat het voor iedereen thuis net ff niet zo is.

Ik denk dat Sony veel mensen gaat verliezen, door het zo lang uitstellen van die PS3.

Folkert@MinaRally said:
Was gisteren en vandaag in de RAI. Nu ben ik zelf geen console gamer (meer), maar die xbox360 had wel erg dikke graphics. Zelf NBA Libe '06 en Fifa '06 gespeelt en aangezien ik een basketball fan ben, was het natuurlijk top.

Natuurlijk waren ze wel slim op HD LCD's aangesloten via de HD composiet stekkers, dus het kan zijn dat het voor iedereen thuis net ff niet zo is.

Ik denk dat Sony veel mensen gaat verliezen, door het zo lang uitstellen van die PS3.

ik was ook in de rai...
was eigenlijk niet zo onder de indruk van de nieuwe xbox. oke hij is krachtiger, game's waren bloedje mooi :) maar next-gen? wat dan :P

tot nu toe is alleen nintendo next-gen met die nieuwe controller...
misschien dat ik een xbox360 koop en weer verkoop als de ps3 er is :)

ik ben altijd een die-hard nintendo fan geweest, van de NES tot de N64.. alles gehad, inc de game-boy's en de game-cube..

de game-cube viel mij echter tegen. spellen waren duur en de gameplay was nou niet wat ik gewend was van nintendo. ik ga eigenlijk wel voor de nintendo Revolution. puur en alleen omdat ik benieuwd ben wat ze met de klachten over de game-cube gedaan hebben. + dat de spellen nu op cd'tjes staan :W

Ik heb er net op gespeeld in de bart smit :P. Ik ben half life2 gewendt maar dit is zo veel mooier. Pc is bij lange na nog niet op dit niveau. Echt vette shit en heerlijke controller. Dus ga hem bestellen zodra mogelijk.

Welke ga je bestellen?? XBox 360 neem ik aan dan :p

Reden dat beeld 10x beter is, omdat die consols meerdere chips erin hebben. Ik meen dat de PS3; 8 IBM chips heeft...'vermogen' weet ik niet meer per chip :)

360 off course :P.

Ik heb pgr 3 en call of duty gespeeld wat een beeld en gameplay. Zeker dat stoer :D.

weet trouwens nou ook iemand of de 360 vloeistof koeling heeft ik las dat omdat die erg heet wordt ofzo:P.

Ik kan niet w8ten tot die uit is

Back