Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

  • De Xbox360

    Votes: 57 35.4%
  • De ps3

    Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

    Votes: 34 21.1%

  • Total voters
    161
ik wil weten of dat verhaal van die VR-bril en shit waar is....

tot nu toe vind ik de ps3 een super ding, het gaat er vanaf hangen hoe PS world (online) eruit gaat zien. Xbox360 heeft hier een + punt, zag er allemaal erg gelikt uit...

ik ga voor de ps3 :) tot nu toe....
 
Sony is eigenlijk vrijwel hetzelfde van plan als MS wat betreft online gamen. Een hele community waar je dingen kan ruilen of verkopen (bv auto's in GT5?), zien wie er online zijn, video chatten (lekker boeiend), statistieken bekijken, add ons downloaden....
Het plan is in ieder geval goed.
 
even over de ps3...

ik heb verschillende foto's gezien, en volgens mij zijn ze allemaal verschillend...??? Iemand die weet hoe ie er definitief uit gaat zien?

Foto's:

1116322169.jpg

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v328/blerk/PS3.jpg[/ir]
5186-ps3-1.jpg

ps3logofalso3.jpg

[ir]http://games.tiscali.cz/specials/zaoponou14/ps3.jpg[/ir]
 
Word zeker ps3, heb ook niet zulke goede ervaringen met xbox. $%#%^$%^ controller!!!
Maar het nadeel van de ps3 vind ik de controller, Maar weet niemand hoe duur hij ongeveer gaat worden???
 
Is nog helemaal niks echt over bekend. De Xbox360 schijnt rond de 399 doller te gaan kosten, en volgens eigenlijk alle berichten zal de PS3 duurder worden. Ik verwacht in ieder geval geen release prijs van onder de 500 euro voor de PS3.
 
is toch niet normaal man, dat geef ik er echt niet voor, doe mij maar een pc dan waar je 10 keer zo veel mee kan doen... Ok tis wat duurder maar gaat ook wat meer met zijn tijd mee.
 
BlackRunner said:
is toch niet normaal man, dat geef ik er echt niet voor, doe mij maar een pc dan waar je 10 keer zo veel mee kan doen... Ok tis wat duurder maar gaat ook wat meer met zijn tijd mee.

Deze next-next-gen concols zijn nu al op niveau van de pc. Over jaartje of 5 zijn ze er voor bij.
 
Heb ut over de PS3 en Box360 (next-next-gen's). Je kan net zoveel ermee als een pc (buiten bewerken van films en shit natuurlijk). Sp + Mp spelen, grafisch net zo ver als pc zo niet verder. Qua geheugen en processors zijn ze denk al verder en sneller.

Tuurlijk blijf je de pc nodig hebben, maar laat wel zien waar het in de toekomst heen gaat met die consols.
 
de xbox360 komt er in 2 versie's :)

Bron: Tweakers.net

Microsoft heeft informatie over de prijs van de Xbox 360 bekendgemaakt: Het Xbox 360 'Core System' gaat 299,99 euro kosten. Deze versie wordt geleverd met één controller en zonder harde schijf. Speciaal voor de fanatieke gamers zal er voor 399,99 euro een Xbox 360 'Premium' editie te koop zijn. Deze versie is herkenbaar aan de metaalkleurige afwerking en onderscheidt zich door extra onderdelen en accessoires die volgens Microsoft een waarde van 200 euro vertegenwoordigen. Het gaat dan om een geheugenkaart, afstandsbediening, headset, externe harde schijf met een capaciteit van 20GB, twee draadloze controllers en HD-videokabels.

Xbox 360 - frontOpvallend is dat de Xbox 360 eind dit jaar tegelijk op de markt komt in Europa, Noord-Amerika en Japan. In 2006 volgen Australië, Colombia, Hongkong, Korea, Mexico, Nieuw-Zeeland, Singapore en Taiwan. Vermoedelijk zullen de prijzen nog omlaag gaan: Toen Microsoft in maart 2002 de Xbox introduceerde kostte de console 479 euro, om nog geen zes weken later voor 299 euro over de toonbank te gaan.
________________________________________________________

Qua hardware zijn deze console's de pc om sommige punten ver voorbij :)
ook worden spellen speciaal ontworpen voor deze systemen en zullen spellen stukken mooier zijn op deze systemen dan op de huidige pc's

ik wacht op de ps3 :)
qua hardware spec's hoef je de xbox360 en de ps3 amper te vergelijken, de 1 zal mischien iets krachtiger zijn dan de ander, ik ben er van overtuigd dat dit gewoon niet te merken is in de game's.

Het gaat mij dus puur om de titels die uitkomen voor de verschillende console's, titels van de ps3 spreken mij meer aan...

nu nog even afwachten wat je nu werkelijk allemaal kan, als de xbox360 als media center is te gebruiken en misschien te linken is met een pc is het weer een ander verhaal, en nog even kijken of sony de online-gameplay in orde krijgt, in vergelijking met xbox live is het online spelen met de ps2 een ramp.

amen :)
 
Ik denk dat ik voor de xbox zou gaan ben nooit zo liefhebber geweest van de ps. Ik denk de foto's filmpjes die je nu ziet stellen nog niet voor hoe het later gaat worden kijk maar naar de ps2 /xbox vroeger en de huidige games op deze consoles. De kwaliteit is ver naar boven gegaan.
 
klopt, developpers moeten eerst de manier van programmeren onder de knie krijgen voordat ze de grenzen van de machiene echt kunnen zoeken :)
 
ik zie het punt niet om speconsoles te kopen , hypocriet mss gezien ik zelf een PS2 heb , maar die heb ik enkel omdat het een goedkope doch kwalitatief hoogstaande DVD speler is en omdat ik als auto en racegame liefhebber de GT's niet mocht missen

punt waarom ik het niet zie zitten is omdat de evolutie's zo snel op elkaar volgen , koop er vandaag een en binne een half jaar is er een uitbreidingskit , en een jaar later is ie al een paar 100€ in prijs gezakt en is ie in andere kleuren te krijgen en is er een extra bliepje of knopje op geschroeft , en 2j later is het outdated en komt de volgende , en het kost op de koop toe handenvol centen , dan hou ik de €liever bij voor om de 2j ofzo een verse PC te kopen , dat kost mss iets meer maar je hebt er vind ik erpssonlijk ook veel meer aan , je kan er zingen mee die een spelconsole niet kan en wss nooit zal kunnen (omdat de makers meestal ook PC's maken zouden ze hun eigen producten dwarsbomen)

Wat ook frustrerend is is de marketing en de 'merchendise' errond , neem nu sony met z'n dataopslag mediums, eerst kwamen ze met hun eigen memory stick, dan kwamen ze met hun eigen spelconsole, nu met hun eigen dvd , zo wordt er een monopoly gelegd binnen een merkengroep en als je dan per toeval een i-pod hebt en je hebt al de sony spullen ben je er 'niks' mee , mss is het outdated denken maar ik vind het geldklopperij

Zo lang je huidig appraat werkt en je kan er alles mee wat je er wil mee kunnen, waarom dan niet gwoon bij houden , wie heeft in godsnaam thuis nou 2 dezelfde TV's staan om op een PS aan te sluiten ? als iemand 2 dezelfde TV's in dezelfde woonkamer heef tkan ik mezelf inbeelden dat de mensen in dat marktsegment eerder voor een peperdure DVDspeler gaan ipv zo'n gaar 'speelgoedding' , om maar een vb te geven

kort samengevat , zoals vele al hebben gezegd, ik hou m'n € liever voor wat anders bij , moest ik dan toch kiezen omdat ik er 1 win doe maar de PS3 , gwoon omdat ie er netjes uit ziet en dat nog geen enkel sony product me in de steek heeft gelaten :)
 
op de ps3 en xbox360 zullen game's verschijnen die de komende jaren de pc ver voorbij zijn.

//moet naar school, wou een heel verhaal gaan typen//
 
Speedyrules said:
punt waarom ik het niet zie zitten is omdat de evolutie's zo snel op elkaar volgen , koop er vandaag een en binne een half jaar is er een uitbreidingskit , en een jaar later is ie al een paar 100€ in prijs gezakt en is ie in andere kleuren te krijgen en is er een extra bliepje of knopje op geschroeft , en 2j later is het outdated en komt de volgende , en het kost op de koop toe handenvol centen , dan hou ik de €liever bij voor om de 2j ofzo een verse PC te kopen , dat kost mss iets meer maar je hebt er vind ik erpssonlijk ook veel meer aan , je kan er zingen mee die een spelconsole niet kan en wss nooit zal kunnen (omdat de makers meestal ook PC's maken zouden ze hun eigen producten dwarsbomen)

:)


je spreekt jezelf tegen als er iets is wat je met een pc hebt is het wel dat. je zodra je de deur ermee uit loopt van een winkel er meteen nieuwe onderdelen zijn. De evolutie van een pc gaat met enkele weken, die van een console met jaren.

Dus wat je zegt klopt geen fuck van. Ik kan dat wel zeggen als die hard gamer.
 
Back
Top