De Core is 299 en de Premium 399.Daniël. said:499,- is de duurste versie toch?
Zomer 2006 in de VS of Japan (weet ff niet meer welke eerste was). De andere van de 2 zou niet veel later volgen, en over Europa is nog helemaal niks bekend.... In ieder geval geen gelijktijdige wereldwijde launch dus helaas.Daniël. said:En wanneer kwam de PS3 percies uit?
Wacht tot het WK! Philips gaat in ieder geval stunten met hun TV prijzen dus neem ik aan dat de concurrentie daarin niet achterblijft. HDTV's zijn nu nog behoorlijk aan de prijs inderdaad, maar 15% korting oid is altijd mooi meegenomen.Ruben said:Me broertje en ik willen misschien ook XBOX 360 kopen, alleen wat voor TV kunnen wij het beste erbij kopen. 1 die wel betaalbaar is, dus niet aankomen met LCD HDTV, want die is onbetaalbaar voor ons... We zoeken dus een beter alternatief En vanmiddag heeft me broertje Condemed (als je het zo schrijft) gespeeld. Viel een beetje tegen, hij werd een beetje eentonig. Iets teveel hype rondom het spel
Ja en zo een soort modem PC boven xbox beneden draadloze onzin wat geld kost dus.schillie said:@Klaas bedoel je dat ding wat je achterop klikt met een antenne?
De panasonic is nog steeds de betere met de Pioneer alleen is de buidel van de meeste emsnen niet zo diepDaniël. said:De nieuwe (HD) lcd (?) van Sony ownt hard 8)
En tjha, een HD tv kosten nu wel wat, maar je bent wel weer voorbereid op wat komen gaat ..
Ambilight van die Philips komt ook niet echt tot zijn recht zoMini-g said:Heb hem donderdag (nouja eigenlijk vrijdag) om 00.00 gekocht bij Digifan haarlem, die gingen speciaal open voor de launch. Ik was de 3e in de rij
Heb Premium pack + Condemned, best gaaf spel.
Post zo anders wel even foto's.
Sorry voor onduidelijk foto's.. snel genomen.