Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #3

mg5809.jpg

Met dank aan Wallie.
 
Tuurlijk moet een zadel lekker zitten, maar er zijn genoeg zadels die nog beter zitten en een formaat hebben wat beter in verhouding is met de rest van de fiets. ;)

Crank ziet er mooi uit! :)
 
Vandaag een hufter proof fiets besteld voor korte ritjes naar de stad enzo. Begon toch steeds banger te worden om na een paar biertjes op de brommer te stappen en dan je autorijbewijs te verliezen. Het moest een fiets zijn waar weinig aan kapot kan gaan en waar me vriendin en ik allebei op konden rijden. Batavus blockbuster, wel geinig ding met naafdynamo, 3 versnellingen en rollerbrakes voor en achter. Kon hem krijgen via een fietsenplan. Hij kost me met verzekering (3 jaar) en slot 400 euro, geen geld vind ik.

blockbuster_n3_o_24_nl(11).jpg
 
haha nou er kan genoeg aan kapot hoor. lamp, kettingkast, pakkendrager, kabels. dat is vrij makkelijk kapot in een zatte bui.
 
Kroegfiets moet je gewoon driewieler kopen joh :P lastig met omvallen en er kan nog iemand achterin zitten ofzo

fiets%203%20wiel.jpg


ik had een keer bijna zo een fiets gekocht. Stond toen bij de verkoper thuis, maar er waren ook nog anders kopers onderweg. En omdat die van nog verder moesten komen, mocht ik hem niet kopen.
 
Zeuw, MTB is zojuist verkocht :)

Zometeen maar eens kijken of ik de VISP kan gaan ophalen. Hij staat nog in de fietsenstalling, die was al dicht toen ik daar aankwam :( Dan kan ik dadelijk nog even naar Pinkpop fietsen :W
 
Back
Top