Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafiets topic #2

Status
Not open for further replies.
Voor een MTB.. Wat ik zo zag achter van 12-24 tands, voor van 22-42 tands (ga er vanuit dat dit std is?).. En nog een vraagje, krijg ik dat er zelf op?

Ik weet niet wie er zin heeft om een potje mee te trappen, maar Pronk & ik gaan waarschijnlijk a.s zaterdag bij de Lage Vuursche een rondje of 2,3,4 trappen....

Als er mensen zin hebben om mee te karren.... :!

Voor een MTB.. Wat ik zo zag achter van 12-24 tands, voor van 22-42 tands (ga er vanuit dat dit std is?).. En nog een vraagje, krijg ik dat er zelf op?

22-32-44 is standaard voor vooraan. achter (de cassette) is meestal 11-32 of 11-34. Verder moet je kijken wat voor een crankstel je hebt ivm de steek en om te weten welk gereedschap nodig is.

www.bike2build.nl is een goede site. Niet altijd de allergoedkoopste, maar wel goedkoper dan bij je dealer en ze leveren snel.
Een andere optie is in duitsland bestellen, maar dat moet je alleen doen als je geduld hebt en dure dingen gaat kopen.

Ik ga vanmiddag met 4 maten richting limburg voor 2 dagen. Ben benieuwd, want het is gister in me rug geschoten. Het is verstandiger om niet te gaan, maar het schijnt zo vet te zijn dat ik het niet wil missen :P

Olé!

25oyvwg.jpg

Dat mag echt niet in een Epic{! Ik persoonlijk vind het alleen iets voor een hardtail mtb wanneer je die nog te comfortabel vindt.

Is voor de woonwerk KTM. Rustig maar Arnoud :#

Frame: KTM
Voorvork: Exotics carbon starre vork
Wielen: Mavic velgen (type ben ik ff kwijt)
Naven: Alfine 8 speed & Deore naaf
Shifter: Alfine 8 speed
Kettingspanner: Alfine
Remgrepen: Shimano Deore
Remmen v-brake: Shimano XT
Cranck : Alfine 45T
BB: Alfine
Zadel: Selle Italia C2 (wit)
Zadelpen: Easton
Stuur: X-Mission Comp series
Stuurpen: X-Mission Comp series

Hele snelle service btw, zaterdag gekocht online uit the uk, gister aangeboden door de postbode.

UK bestellen is heel nice inderdaad, ik heb 't meestal ook met een dag of 4 met gewone verzending in huis! :)

Mijn 190,- buit van vandaag:
2h4vku0.jpg

:W:X

Daarnaast ook nog een fietserts grootste vijand (4wielig).

UK bestellen is heel nice inderdaad, ik heb 't meestal ook met een dag of 4 met gewone verzending in huis! :)

Mijn 190,- buit van vandaag:
2h4vku0.jpg

:W:X

Daarnaast ook nog een fietserts grootste vijand (4wielig).

Hey Björn, is de fiets voor de handel? Heb je een maat voor mij? Wellicht heb ik wel interesse. Erg gaaf ding zo te zien. Wat voor velgen zijn het?

Nee, deze RecordPro houd ik wel zelf, inclusief de Corima Aero velgen.
Zijn wel wat ouder, dus nieteens zoveel lichter dan ik dacht, but still.
Frame is hetzelfde als ik nu op fiets, maar dan in volledig originele staat ('91 Koga/Tulip teamfietsen). Juist daarom gekocht. :)

Ik weet niet wat je binnenbeen lengte / framemaat is? (bbl in cm x 0.66)
Heb nog niet al teveel staan, maar dan kan ik er even rekening mee houden.

zo jammer, dat dit soort spullen naar jullie toe gaat! Carbon wielen horen gewoon hardcore te worden gebruikt op de baan! waar het spul voor gemaakt is! Als ik zondag op de baan ben zal ik is een foto maken van mijn baanbeest!

zo jammer, dat dit soort spullen naar jullie toe gaat! Carbon wielen horen gewoon hardcore te worden gebruikt op de baan! waar het spul voor gemaakt is! Als ik zondag op de baan ben zal ik is een foto maken van mijn baanbeest!

Jij kan het ook gewoon kopen hoor. ;)

Status
Not open for further replies.
Back