Het grote kiteboard topic #1

Ik :P haha wist niet dat het topic nog leefde jo.

Waar vaar je meestal Jesse ? ik ben volgende week wel voor een tijdje in Nl kunne wel rakie samen cruise.

Leefde ook niet meer :D.

Ben nu vooral lekker bezig op Oostvoorne de beginnersspot :). Was zaterdagavond nog op Natural High was een leuke party.

Kwam je ook pas nog tegen in je Corsa btw (reed in me kever)

ok dan moet je ff daagske naar Brouwersdam komen.

Ik in een Corsa :P umm nee dat was ik dan niet. bedoel je mis andere Youri vriendje van Peps.

Nog steeds volop aan het kiten hier, alleen is de wind dramatisch slecht dit jaar.

Laatste week juli 2 weken naar Fuerteventura, zag dat de PKRA er dan ook was klopt dit Youri ? Misschien zie ik je daar nog dan :#

Man wat ben je lekker bezig, echt mooi man die Recorded episodes !

Voor de gene die ze wil zien check www.yourizoon.com , ga zo door man en ik zie een grote kans op een 1e plaats :W

Kick

Samen met kwarkpower (en nog iemand) wil ik binnenkort een dagje gaan kiteboarden. Althans, les nemen.. Iemand nog tips?

Les is vaak 2 dagen, echt echt aan te raden! Weet niet waar je vandaan komt? Maar er zijn diverse shops. Oostvoorne autostrand een aantal en op de brouwersdam. Heb zelf les gehad op de Brouwersdam bij Natural High was leuk en leerzaam. www.natural-high.nl

Ben zelf vaak te vinden op Oostvoorne autostrand, lekker na het werk een avond sessie. Begin het nu al aardig onder de knie te krijgen. Heen en weer varen, keren hoogte lopen etc. :D Echt verslavend!

running Sp

Begin augustus is de Pkra (world cup) daarzo. ik weet niet waar je zit in fuerte. Maar het zuiden waar de pkra is, is het gewoon zwaaar ruk. noorden super chill daar in tegen.

Zit nu nog in Cabarete net weer een world cup achter de rug, 3de plek. opzich wel ok Hoog niveau met alle locals hierzo. Sta nu wel weer 2de in de ranking.

Idd wat jesse zecht chek eens op de brouwersdam bij natural high, super relaxed sfeertje altijd en leuke mensen.

Ik drop je wel eens een Pm jesse als ik weer een keer in Nl ben even ergens cruisen met ze alle.

cheers

Idd wat jesse zecht chek eens op de brouwersdam bij natural high, super relaxed sfeertje altijd en leuke mensen.

Ik drop je wel eens een Pm jesse als ik weer een keer in Nl ben even ergens cruisen met ze alle.

cheers

cruisen met zijn alle?
Denk dat jij bijna in engeland bent als wij net op het board staat:P

Maar als je 2 dagen doet , heb je wel een hele groote kans dat je gewoon lekker op je board komt en weg kan varen.

Daarna kan je huren of kopen en dan ben je verslaafd er aan hahah :p

Inderdaad. Heb die cursus gedaan vorig jaar september en een keer gehuurd. In de winter spullen gekocht en dit jaar zo'n 10 x wezen varen tot nu. Verslavend!!

Nu transition oefenen en toeside varen haha

Heb nu alleen een Best Kahoona 11.5 met een 140 x 43 boardje. Wil nog een 9m erbij kopen ( 90kg zelf voor boven 20 knopen) Weet alleen nog niet wat voor een. Wil denk ik een RPM zodat ik daar wat langer mee doorkan.

Last edited:
Maar als je 2 dagen doet , heb je wel een hele groote kans dat je gewoon lekker op je board komt en weg kan varen.

Daarna kan je huren of kopen en dan ben je verslaafd er aan hahah :p

K, thnx.. Mss moeten we toch maar gewoon 2 dagen overwegen..

@Jesse: verslaving zal het niet snel worden, tis toch snel 2 uur rijden om aan de kust te komen :( (al is dat ook te doen natuurlijk)

Dat is kut dan want je gaat het wel tof vinden!! :D

Ik wil zelf deze zomer nog ergens heen om te gaan kitesurfen. Iemand tips? Liefst met de auto..

Back