Het grote kiteboard topic #1

Klinkt een beetje als retropatellaire chondropathie klachten, dit klinkt heel ernstig, maar valt wel mee hoor. Je ziet wel vaak dat dit na bijvoorbeeld een week rust, en daarna rustig opbouwen, dus niet meteen na een week weer 4 uur gaan kiten, geleidelijk aan zal verdwijnen. Het hoeft het natuurlijk niet te zijn... ;).

Dit heb ik ook volgens mij, wel in een lichte vorm. Ik merk het bv. met autorijden ook, als ik lange tijd in dezelfde gebogen houding zit met mn been. Of tijdens een film in de bios, dan kan het ook irritant zijn. Al heb ik daar nu niet zoveel last meer van.

Dit heb ik ook volgens mij, wel in een lichte vorm. Ik merk het bv. met autorijden ook, als ik lange tijd in dezelfde gebogen houding zit met mn been. Of tijdens een film in de bios, dan kan het ook irritant zijn. Al heb ik daar nu niet zoveel last meer van.

Zijn wel duidelijke activiteiten waarbij dit soort klachten op spelen. Ik weet niet hoe lang je er al last van heb? Maar als het je echt belemmerd in je dagelijks leven zou ik toch even naar de fysio gaan ;).

Gisteren naar Scheveningen geweest wat een spektakel !! 9||6

Youri wat was je hard aan het raggen man ik had je de 1e plaats zeker gegund :winner:

Heb nog filmpjes geschoten, nog even tijd maken om ze bij elkaar te gooien.

Hier alvast een dikke kiteloop van jou Youri -:-

http://www.vimeo.com/6885414

Thanks man! Vandaag in de final was het super super close alleen weer net niet. Helaas dus 2de geworden.

Morgen maar weer naar spanje om hard te traine!

Ik ben der in ieder geval niet, zit dan in brazil. altijd wel gezelig en cool eventje.

Running SP, zuid africa is ook heel mooi. Kaapstad

Kan je ook voor een redelijk normale prijs heen vliegen. Ik zit daar januari en feberuari

Wat ik me nou afvraag (sorry voor de n00b-vraag :D) maar moet je met kitsurfen nou elke keer dat klote-eind weer teruglopen aangezien je maar 1 kant op kan?? :D

Ik las vanochtend een stukje in de krant (Sp!ts of Metro), ging vooral over je maatje maar jij werd ook genoemd, gefeliciteerd!

Het weer wordt weer wat beter. Ben al paar keer geweest afgelopen tijd en kan nu al aardig heen en weer varen. Echt supertof!

Nog meer liefhebbers?

Back