This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote kiteboard topic #1

Um leave the ; ik doe het wel even thuis'! maar dat zit volgens mij wel ok bij je hoor!

Veel lol hebben man! is het belanrijkste en de rest leer je wel van de instructeur!

Zijn er trouwens ook mensen die ervaring hebben met blokarts?
Gister nog even in Ouddorp geweest, hopelijk is er nu meer wind youri!

Blokarten is lagge man. Redelijk wat gedaan en echt wel leuk opzich.
Zijn redelijk prijzig dacht ik hoor maar wel stevig.

Met windkracht 7 keihard over de kop gaan met die dingen ahah zecht mast toch wel krak

Ik heb binnenkort een clinic van een paar uur in Ouddorp, dus ben benieuwd.
Had gekeken en die dingen zijn niet te betalen! (maar misschien wel na te bouwen? voor mij is het toch alleen puur voor de fun)

Maandag derde les gehad. Eindelijk waterstarten, ging GOED! Volgens instructeur waren er van de 300 mensen per jaar die les kregen op die school slechts 5 tot 10 die in de 3e les al zo goed konden staan als ik. Helaas bleek de kite lek. Ding fladderde steeds erger. Volgende keer huur ik een setje en ga ik uren uren uren (proberen te) maken.

Wat zijn de meningen over F-one kite's? Tis het huismerk van mijn school en als ik zijn verhalen moet geloven kwalitatief erg goed en vooral all-round. Maar ook prijzig..

Welke F-one ? de bandit 2/3 ?
Geen verkeerde kite ben er zelf alleen niet zo fan van.

Ik zelf vlieg Slingshot RPM en de meeste mensen die die kite vast hebben willen hem gelijk hebben.
Zo ook Jesse hahah