Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mr. Sin
Heb laatst op de cd van ID&T presents : The darkraver 'n plaatje gehoort, met de text ''There's some whores in this house''. Meer een combi tussen hardcore/ hardstyle. Weet iemand naampie?

En ik heb nog 's 'n plaat gehoord met de zelfde text, maar dan rustiger. Meer Hardhouse. Geld 't zelfde als die ander :P

kamiz - kamiz song leuk nummer alleen gejat bij darkraver :)

Originally posted by foxrider
ik zoek het dance nummer, met die vrouwenstem die zingt:
'if i were you,.......' Het was volgens mij de dance smash van afgelopen week, maar keb geen idee hoe die heet:S

candee jay - if i were you

Originally posted by DJ_The_SP
Raja Mushtaq - The sculptor :P

Is toch Husar - Husar ofzo, of Husan? Was tijdje terug ook nog zo'n wat snellere versie van. Ik zoek het ff uit :p

EDIT: Husan is het :P

Peugeot is dan: Husar - Bald 'n' spikey
Andere versie: Banghra Knights vs. Husar - Husar

jj spencer - better safe than sorry..
ik zoek em nog steeds..
iemand die em heeft?
add me op msn marcelportma [at] hotmail.com
of upload em ff ofzo :X

thnx

Tja...lastig maar ja...

was afgelopen woensdag op Zany Invites...hoorde een plaat die ik al eens eerder gehoord heb.....technoboy draaide hem al op Qlub Tempo 25, en weet nog steeds niet welke dit is.

Het nummer is een echt hardstyle nummer....niet van de blije gepeupel maar goeie hardstyle...nummer wordt ingeluid met een stuk klassiek geneurie zeg maar....Ik bedoel niet Masters od Sumphony ieder geval, nummer begint daar dus mee, vervolgens komt er een een bass in, zeg maar echt zo een drukke massale bass die van alle kanten lijkt te komen...

Meer maak ik er ff niet van :S
Suggesties? BVD!

he mensen ik ben op zoek naar een nummer dat je een man 3 min voor een auto ziet rennen en op het eind vliegt die auto in de fik
ik dacht zelf dat het van R.E.M is maar weet het niet zeker

schijfje

was dees weekdn in de versuz in hasselt en toen draaiden ze daar zo een zalig liedje , iets met een super lange intro en die man zei vaak zo iets van , " IF HOUSE IS A NATION , I WANT TO BE THE PRESIDENT" ik heb het al een paar keer ingetypt op kazaa maar vindt niks weet iemand misschien de titel of de artist ? dankuwel

Originally posted by Dhr Projectx17
he mensen ik ben op zoek naar een nummer dat je een man 3 min voor een auto ziet rennen en op het eind vliegt die auto in de fik

Radiohead - Carma Police

Die bedoel je denk ik :)

Originally posted by Dhr Projectx17

Bedoel je niet deze?
Golden Earing - Burning Stuntman

edit: denk dat het die van boven mij is..
volgens mij is die van golden earing dat die vent in de oto zit

op zap ( omroep brabant ) is zo'n mix gemaakt.
zegt zo'n vrouw '' de eerste ronde '' en dan da muziekje'' galagaaaa '' nou wil ik graag weten hoe da heet

Status
Not open for further replies.
Back