This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
ik zoek een hardcore-nummer waarin een negerstem zegt "I want the whole world to listen too... "punk motherfuckers didn't know I had the balls too" of zoiets, anyone?

hey, ik zoek een nummer van denk jaar geleden of 2 jaar geleden.
het is beetje nummer in de trend van chill/dance achtig
het gaat zo: ( of dit lijkt er op) b-town to my groooeoeoeoe x10 ofzo.
en ook zoek ik dat nummer van 1998 ofzo, en in die clip zie een jongetje zo een modelvliegtuig maken, en van die zilveren gasten die op de wolken dat nummer dan zingen

iig bedankt

was toch iets met oooooooooeeee baby, the music sounds better with youuuu

ja weet em weer:

stardust - music sounds better with you

zerrocool said:
was toch iets met oooooooooeeee baby, the music sounds better with youuuu

ja weet em weer:

stardust - music sounds better with you

thnx gast!
nu hoef ik alleen dat andere nummer nog

Spy 70cc said:
Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing, als iemand mij zou kunnen toevoegen en het mij zou kunnen mailen oid

Ik kon het nummer ook niet vinden, mocht je 'm binnen hebben, laat 't me even weten. Ik hoorde 'm laatst in een remix dacht ik op de radio.

Sven-R-G - Goin' Crazy is daar een remix van, hoe de versie uit het filmpje heet weet ik (nog) niet. Ik gaat opzoek...

edit: heb 'm: Art of Fighters - Going Crazy.mp3

Last edited:

weet iemand het al toevallig?

het is art of fighters - hey you

Ik zek deze nog: een hardcore-nummer waarin een negerstem zegt "I want the whole world to listen too... "punk motherfuckers didn't know I had the balls too" of zoiets, anyone?

El Barto said:
het is art of fighters - hey you

Ik zek deze nog: een hardcore-nummer waarin een negerstem zegt "I want the whole world to listen too... "punk motherfuckers didn't know I had the balls too" of zoiets, anyone?

nummer staat volgens mij @ MOH 14

k ken het nummer wel maar heb geen titel of artiest...

"Hey punk Mofo's .... walls 2 The hardcore dirty street he motherfuckers.... "

Status
Not open for further replies.