This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Heeft er iemand Verheyen & Vervaeck - Be Strong ? Is nog maar net te horen op de radio, en ik vin het nergens :s

mja, hoorde t laatst op 538, is beetje dance nummer, en in t refrein zegt zo'n vrouwenstem een zin (vergeten) en daarna : makes me happy, when it feels this way...
Moet vrij bekend nummer zijn denk ik...vrij nieuw ook... meer weet ik ook nie ...

Wie weet artiest en titel van een nummer wat enkele weken terug nieuw binnen kwam in de top 40 ... op nummer 40 geloof ik. Is een heel fout nederlands rap nummer over online daten via de chat, en player zijn enzo ... echt heel fout maar wie weet t ?

gr arthur

okay... heb eidelijk naam + titel gevonden +ralf+
Dat zinnetje was dus : Funky music, makes me happy, I like it when it feels this way

Naam : funky music
Artiest : Eightball (???)

Maar kan t nummer niet vinden... heeft iemand t misschien voor mij ?

laquatal_-_clark_wallabee_(wat_doe_je_dan)

Officieel schrijf je het zo:
phunky muzic - 8 ball

Maar ook ik heb het nog niet kunnen vinden hoor...
Alleen via radio538.nl, want het was laatst de dancesmash, alleen daar kost ie €0.99 om te downloaden :X

hoe heet dat numer met die (witte)nerd die op een schip komt met allemaal lekkere wijven? hij gaat zoiets van My, My, My oh e ooh

Manta said:
Officieel schrijf je het zo:
phunky muzic - 8 ball

Maar ook ik heb het nog niet kunnen vinden hoor...
Alleen via radio538.nl, want het was laatst de dancesmash, alleen daar kost ie €0.99 om te downloaden :X
thnx, ik zoek nog wel ff, mocht ik m vinden, hoor je t van me

+pippi+ {! IK HEB HEM ! {! :# +ralf+ +ralf+
pm me je msn maar dan zal k m sturen...

/edit : dat nummer van 8 ball duss... Phunky Muzic

Last edited:
Status
Not open for further replies.