Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
had vandaag radio 538 aan op het werk en toen kwam er een nummer beetje trance hardhouse leek wel een beetje op bennie benassie.
ze herhalen redelijk vaak sexmachine weet iemand hoed dit nummer heet})
 
hoe heet dat nummer waarin gezongen word: "we build this city on rock n roll" ???
weet zeker dat jullie m allemaal wel eens gehoord hebben.
 
Originally posted by -[inferno]-
hoe heet dat nummer waarin gezongen word: "we build this city on rock n roll" ???
weet zeker dat jullie m allemaal wel eens gehoord hebben.

Starship - We built this city :)
 
Hoe heet dat nummer van die reclame van deltaloyd? Klasgenoot moet dat ff weten... thnx alvast.

En dan nog een vraagje van me zelf. Op de live set van van Catscan & Outblast, op Thunderdome 2003, dat eerste openingsnummer van hun. Is van Noize Suppressor dat weet ik wel maar moet ff de naam weten...thnx;)
 
Originally posted by ronnie_nrg
Hoe heet dat nummer van die reclame van deltaloyd? Klasgenoot moet dat ff weten... thnx alvast.

'You can win if you want' van Modern Talking

was laatst ook een topic over :)
 
Heb laatst op de cd van ID&T presents : The darkraver 'n plaatje gehoort, met de text ''There's some whores in this house''. Meer een combi tussen hardcore/ hardstyle. Weet iemand naampie?

En ik heb nog 's 'n plaat gehoord met de zelfde text, maar dan rustiger. Meer Hardhouse. Geld 't zelfde als die ander :p
 
weet iemand het numme van die die nieuwe doritos reclame? met die kerel die van die chips zonder naam vreet, alvast tnx
 
hoe heet dat nr dat je op id&t hoort als ze reclame maken voor 6 flags??

(ik meen iets te horen van: I got the feeling....)
 
Originally posted by ZwolleEvert
'You can win if you want' van Modern Talking

was laatst ook een topic over :)

Ok thnx;) Je kan niet alles weten he.

En mijn andere vraag weet ik ook, voor de liefhebber; Noize Suppressor - Mysteryland '00.
 
Weet iemand mss een nummer met Dr. Dre die een stukje mee rapt maar verder zit er een gewone rapper.... Het is een nieuwe plaat maar kan niet op de titel komen :D..............:X.

Iemand idee wat ik bedoel :rolleyes:...

Ruben...
 
Originally posted by Mr. Sin
Heb laatst op de cd van ID&T presents : The darkraver 'n plaatje gehoort, met de text ''There's some whores in this house''. Meer een combi tussen hardcore/ hardstyle. Weet iemand naampie?

En ik heb nog 's 'n plaat gehoord met de zelfde text, maar dan rustiger. Meer Hardhouse. Geld 't zelfde als die ander :p

Jack And The Ripper - Whores In Da House

...:)
 
Wie kent het liedje uit de film ''De Schatjes''.
Of wie heeft dat op zijn pc staan?

Dan begint die tennisleraar Dennis te zingen voor die Madelon.
Ongeveer aan het eind van de film..

Gaat ongeveer zo: ''Het is voorbij alle uren van tederheid,ze houdt niet meer van mij... Het is voorbij... houd ze echt niet meer van mij??''

Heeft iemand dat toevallig op zijn pc staan?
Daarna krijg je trouwens een happy end, dat wijf wil die kerl dan weer. En ze leven nog lang en gelukkig.....

Behalve de ouders :D
 
Ik zoek een trance nrtje, vaak op ID&T radio. Ik heb hem nodig om te samplen, maar ik weet echt niet hoe het heet.

Een dame zingt:

I was somewhere thinking, something feeling someonse else
Why don't you stop talking, why don't you stop talking

Iemand? :)

Gevonden

F:\Downloads\Markus Schulz Presents Elevation feat. Justine Suissa - Somewhere (Clear blue) (Markus Schulz coldharbour mix).mp3
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top