This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
El Barto said:
@ jasperdB: 2 = Hard Creation - Let's get them all

hm deze kan ik dus nergens vinden :'(

braincracking heb ik al.... is er iemand die me dit nummer kan sturen ?

ik zoek dus iemand die me kan sturen :

-Tha Playah - Who Ya Rocking With
-Hard Creation - Let's get them all

alvast bedaaankt

edit : plz add me @ msn : Jasperdaman2@hotmail.com

Ik zoek de naam van die artiest van die clip die nu wel eens voorbij komt waar hij steeds in een zilvere Lincoln Navigator stapt en er komt ook nog wel eens een hummer voorbij d8 ik.Tis een rapper met een soort reggea zanger erbij...

haha, bedankt, maar die bedoelde ik dus niet, ik bedoelde het liedje daarna, omdat je hier maar een heel kort stukje van hoort, vandaar dat ik het eerste 'echte' nummer zoek.. maar toch bedankt

ltr

Ik heb ook nog iets wat ik wil weten

In die "nieuwste" reclame van HP Invent die telkes tussen de VMA 2004 awards kwam zie je allemaal kinderen gitaren proberen te spelen, ze spelen allemaal hetzelfde deuntje, nou vroeg ik mij af wat t ook alweer was , want ik herken het ergens van maar kan het niet vind

niemand ?:'(

JasperdB said:
niemand ?:'(

Ik zal is ff voor je kijken jongen

//edit:

Heb die "who ya rocking with" gevonden. Hij wil alleen nog niet beginnen met downloaden. Maar laat het je wel weten als die binnen is.

Last edited:
Rule said:
Als je dat stukje bedoelt met dat macdonalds eten dan zoek je : The Rock ft. Wyclef Jean - It Doesnt Matter
ik ben nu aan het downen, heb nog niet geluisterd, maar weet wel bijna zeker dat et em is alvast bedankt!ennuh, "alles Mhr" :L

wie weet hoe dat nummer heet van dat vrouwtje die steeds i love you zingt, en steeds 3 tonen erin, dat ze steeds iets doe, zegmaar ene keer knipt ze bij elke tone een bloem doormidden

jodix36 said:
wie weet hoe dat nummer heet van dat vrouwtje die steeds i love you zingt, en steeds 3 tonen erin, dat ze steeds iets doe, zegmaar ene keer knipt ze bij elke tone een bloem doormidden

Is Natasha Beddingfield iig, naam nr. weet ik niet..

wie o wie weet hoe dat italiaanse nummer op id&t radio heet, gaat ongeveer zo:
to do ....en dan zo heel lang.... maareeeeeeeeeeeeeeee
verder wordt er nog gezongen: then i look into your eyes and i'm ......... addicted

Status
Not open for further replies.