Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
hoorde gister 2 club/house nummers

1tje hoorde je deze vocals: can you feel it coming coming can you feel it coming coming here it comes

andere hoorde je een lange speech waarin o.a dit in voorkwam: this is my house, and in my house there is only house music..

iemand?

Bijvoorbeeld deze: JACK - Can You Feel It?
Maar er volgens my vrij veel remixxen van
 
Ik zoek een (nieuw) nummer wat nu redelijk vaak op slamfm wordt gedraait. 't Is een zanger in de Yes-R stijl (zou hem zo kunnen zijn) en een zangeres, met een vrolijke snelle beat. Anyone? :+
 
Als k m nu zo hoor is 't geen zangeres maar een zanger 8P8P8P Thx iig :W Dat liedje van Chuckie staat btw niet op m'n iPod, had me vergist :(
 
Nee weet het niet 100% zeker, maar ookal is dat niet zo ik denk niet dat ik 'm nog heb :( (Hij zit btw ook in een mix die ik heb, DJ Chuckie Live @ Dirty Dutch, heb daar ff een stukje uitgeknipt: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=nice.mp3
Hier heb je alleen wel die strontirritante MC Gee die er doorheen staat te kutten)

naar mijn weten een nr van chuckie zelf idd wat (nog) niet gereleased is, is dus als het goed is nergens te downloaden.
 
Iemand die de naam weet van zon romantisch achtig nummertje met het volgende refrein? :p

I'm all out of love
I can't live without you
It can't be too late, to say that i love you
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top