This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek een hardstyle liedje songtekst gaat ongeveer zo:

So you think that i'm a whore and i'll fuck you more and more

Hoorde het in lloret de hele tijd hij lijkt heel erg op een ander liedje maar daar ben ik ook ff de naam van kwijt

Edit: gevonden DJ Kicken - Nasty creep

Last edited:
Op slam fm of op 538 (weet niet weer welke het was) komt een Hardcore reclamen over 1 hardcore feest, je hoor zo de line-up en op de achtergrond hoor je dan een liedje (hardcore) weet iemand hoe dat liedje heet en van wie het is? Het is volgens mij een vrij oud maar toender tijd een bekend liedje alvast bedankt

bassiej said:
hoe heet dat nummer van nieuwe appelsientje reclame ken de naam er niet meer van bedenken:x

is dat niet gabriel rios - broad daylight, of is dat alweer de "ouwe" appelsientje reclame

moi, zoek de echte slam fm versie van outwork-elektro. Die is namelijk anders dan alle versies die ik heb gedownload... iemand die m mij kan sturen?
mastervanloon@hotmail.com...

zoek ook nog een remix van gnarls barkley-crazy.
Hierin hoor je telkens ' that's my online advi.. that's my only advi'
dus niet advice, maar gecut zeg maar.
Iemand?

zal vast een keer voorbij zijn gekomen, maar ik zoek het nr van de laatste sensation black reclame, je hoort em aan het eind van de reclame meen ik...

Marcelinho said:
dickoz waarmee zoek jij die nummers? ik kan ze egt nie vindne
late reactie kheb 3 goede sources; Bearshare (soort limewire), mIRC, en als topper NewsLeecher (nieuwsgroepen )

Succes ermee :W

Dickozzz said:
late reactie kheb 3 goede sources; Bearshare (soort limewire), mIRC, en als topper NewsLeecher (nieuwsgroepen )

Succes ermee :W

thnx, ik gebruik zelf ook bearshare maar krijg nie super veel hits..
hoe werken die nieuwsgroepen? ik snap er egt geen hol van

ik zoek nog een jump nummertje:

het is denk ik een mix van dj furax big orgus maar dan met een catchy melody erdoorheen?

iemand een idee?

een vraagje:

Best een oud nummer al, het is van een oude nike reclame

je hoort 1 stukje : prrrrrrt what happened to that boy

de rest weet ik niet iemand?

Nicolás said:
Heb niet gezocht maar ik had er al een boel, ook redelijk wat livesetjes van bijv. Ricky Rivaro etc. HET bloomindale nummer voor mij: De Nuit - All That Mattered :-:
Solu Music Ft Kimblee - Fade :love:

zippaz said:
ik zoek nog een jump nummertje:

het is denk ik een mix van dj furax big orgus maar dan met een catchy melody erdoorheen?

iemand een idee?

DJ Furax vs Redshark - I Love Orgus, zou 'm kunnen zijn

eej, ik hoorde in een set van darkraver een jumpstyle nummer dat ongeveer zo ging: pun pun nani nani en dan een stukje wat ik niet versta iemand een idee welk nummer dit kan zijn?

Marcelinho said:
eej, ik hoorde in een set van darkraver een jumpstyle nummer dat ongeveer zo ging: pun pun nani nani en dan een stukje wat ik niet versta iemand een idee welk nummer dit kan zijn?

Het nummer heet punani, maar er zijn zoveel verschillende mixen daarvan
Ik denk dat het origineel van "Dj Mystery" is.

Status
Not open for further replies.