Niemand?BojT said:Heeft iemand enig idee waar ik gesproken verhalen van Alfred J. Kwak kan vinden? :W (jeugdsentiment:#)
Paris_Avenue_Feat_Robin_One_-_In_My_Mindtim1989 said:nog altijd niemand die het weet???
Dit is een begin: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2193664527635251290&q=alfred+kwakBojT said:Niemand?
bassiej said:hoe heet dat nummer van nieuwe appelsientje reclame ken de naam er niet meer van bedenken:x
late reactieMarcelinho said:dickoz waarmee zoek jij die nummers? ik kan ze egt nie vindne
Dickozzz said:late reactiekheb 3 goede sources; Bearshare (soort limewire), mIRC, en als topper NewsLeecher (nieuwsgroepen )
Succes ermee :W
Solu Music Ft Kimblee - Fade :love:Nicolás said:Heb niet gezocht maar ik had er al een boel, ook redelijk wat livesetjes van bijv. Ricky Rivaro etc. HET bloomindale nummer voor mij: De Nuit - All That Mattered :-:
zippaz said:ik zoek nog een jump nummertje:
het is denk ik een mix van dj furax big orgus maar dan met een catchy melody erdoorheen?
iemand een idee?
Marcelinho said:eej, ik hoorde in een set van darkraver een jumpstyle nummer dat ongeveer zo ging: pun pun nani nani en dan een stukje wat ik niet versta iemand een idee welk nummer dit kan zijn?