Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
-SimJoc- said:
Ik ben opzoek naar een nummer:
so happy together

Er zijn 100 versies van, maar kan de goede niet vinden
Was een hardstle/dance nummer, dus niet de hardcore versie.
Ik ken m van vakantie :)

poogie bear - happy 2gether

Spy 70cc said:
Misschien dat iemand me weer kan helpen.. Ik zoek een beetje dance-achtig nummer, het gaat zoiets van ... tu tu tu somebody shake that ass, bla bla bla and a blabla blablabla..

Ik kan het niet echt uitleggen, maar misschien dat iemand het me zo kan vertellen :D

freestylers - push up, toevallig ?

joh weet iemand dat.?

is een hip hop nummer

put you hands in the air , die clip gaat over irak, aanslagen en dan zie je bush weer en andere bekende lui zoals blair enzo.
Weet iemand hoe dat nummer heet?

dragsterlover said:
joh weet iemand dat.?

is een hip hop nummer

put you hands in the air , die clip gaat over irak, aanslagen en dan zie je bush weer en andere bekende lui zoals blair enzo.
Weet iemand hoe dat nummer heet?

Is dat niet dat nr van moby en ... (kan ff nie op de naam komen) die all1 op mtv te zien is?

Aan degene die in de QK Malgrat zijn geweest: ze draaide daar vaak een nummer met een vette beat aan het begin, daarna is die wat op de achtergrond, het lijkt een beetje op yeah van lil john en kornuiten, ik denk dat het ook van die eastside boys is, anyone?

El Barto said:
Aan degene die in de QK Malgrat zijn geweest: ze draaide daar vaak een nummer met een vette beat aan het begin, daarna is die wat op de achtergrond, het lijkt een beetje op yeah van lil john en kornuiten, ik denk dat het ook van die eastside boys is, anyone?

ieder geval bedankt ,ben er nog niet achter) :)

ik moet nog een nummer hebben van de QK in Malgrat het gaat van:
oeh oeh oeh ha ha ha put your hands up pout your hands up oeh oeh oeh ha ha ha sexy thing sexy thing (beetje bubbling, en ja ik schaam me ervoor dat ik dat nummer zoek haha)

El Barto said:
ik moet nog een nummer hebben van de QK in Malgrat het gaat van:
oeh oeh oeh ha ha ha put your hands up pout your hands up oeh oeh oeh ha ha ha sexy thing sexy thing (beetje bubbling, en ja ik schaam me ervoor dat ik dat nummer zoek haha)

denk dat we het zelfde nummer bedoelen :henko:

Status
Not open for further replies.
Back