Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Lastig, maar daar gaatie:

Ik zoek een nummer, waar je gepraat/gezang hoort en dan ineens een deuntje en dan weer zang-deun etc. Beetje mexicaans ofzo. Hoorde iemand een keer Alandro of iets in die richting zeggen. Je hoort ook steeds iets van Attale Attale.

Wie o wie?:)

MHR Aerox said:
beter kijken
staat eronder
nummer van fort minor en van linkin park

2006 WRC Mid Season Compilation Music Video - Fort Minor. We can all remember the great music videos of WRC, namely the linkin park - in the end - wrc video. I was inspired by previous video makers to create this compilation of 2006 WRC rallys.
Jij ook beter kijken. Dit is de Fort Minor music video en de maker van deze video was geinspireert door de vorige music video die met de muziek van Linkin Park was ;)

Franks said:
een of ander jumpstyle nummertje, maar je verstaat er geen f*ck van... alleen maar bgg bgg bgg

ja wil erg graag weten waar het nummer van is volgens mij heet het origineel carnival de paris van dario g

MHR Aerox said:
ja wil erg graag weten waar het nummer van is volgens mij heet het origineel carnival de paris van dario g

Klopt, ik kan ook niks vinden iets van een remix ofzo.. zal denk ik er moeilijk worden om erachter te komen van wie die is

RobertD said:
Klopt, ik kan ook niks vinden iets van een remix ofzo.. zal denk ik er moeilijk worden om erachter te komen van wie die is

ik hoor hem vaak in discotheken en heb het nummer ook vaak gehoord in spanje in lloret

Had ik dus ook in salou, hoorde echt vaak een sean paul achtig nr, klonk wel goed maar ik dacht van das vast zijn nieuwe single, thuis effe downen en niks aan de dj gevraagd
Nu ben ik nog steeds op zoek echt frustrerend

Erik. said:
En nog één die ik in Italië veel hoorde en die Italianen los op gingen... :X

Sample van White stripes - seven nation army, maar dan de Club remix oid. Iemand?

Ik heb hem 8).

M@D - The concert.

Rens123 said:
Lastig, maar daar gaatie:

Ik zoek een nummer, waar je gepraat/gezang hoort en dan ineens een deuntje en dan weer zang-deun etc. Beetje mexicaans ofzo. Hoorde iemand een keer Alandro of iets in die richting zeggen. Je hoort ook steeds iets van Attale Attale.

Wie o wie?:)

Het is dus Swith met A Bit Patchy (Kenny Dope Mix).

Status
Not open for further replies.
Back