Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
ehm nummer 1.van thursday night whe are in da club friday night whare in da club ..Hardstyle nummer..

2bij mini bike topic dat nummer bij die crash hardcore nummer ging sow give me pain till i die ofsow..!!!

twistednrg said:
dione - pain till I die

{! give me pain TILL I DIEEEEEEEEE!!!!!!!!
dat nummer ownt!:P

ow sorry ik = :L

maar ik ben op zoek naar shockersII...
is echt een oude en is onwijs dik..
als iemand hem nog heb ...
pm me of add me op msn;)

alvast bedankt ..

Okeej..wat ik dus zoek:

een nummer, met een neger, waarachter eenhele groep mensen met hem mee staat te doen. hij zingt dan van:

"one step left" "two steps right" etc..

Is niet heel erg oud, en heb ik een paar weken terug nog @ the box gezien. Alleen was ik toen niet zo slim, de titel op te schrijven...

eigenlijk dus een best makkelijke vraag....:)

(EDIT: de melodie is een beetje als de intro van "there ain't no party like an alcoholic party")

Extreem sr race said:
Ik zoek dat nr beetje trance hardstyle achtig met let the dark explode in the light of anders om en dan komt refrein van tub tub tubt tudu tudu dub dub dub dub haha ik kan nie vinden

Me eigen liedje :D

Kent er soms iemand toevallig een remix van oya lélé van k3, house/techno achtig. Klinkt raar zeker? :D

Sander said:
Okeej..wat ik dus zoek:

een nummer, met een neger, waarachter eenhele groep mensen met hem mee staat te doen. hij zingt dan van:

"one step left" "two steps right" etc..

Is niet heel erg oud, en heb ik een paar weken terug nog @ the box gezien. Alleen was ik toen niet zo slim, de titel op te schrijven...

eigenlijk dus een best makkelijke vraag....:)

(EDIT: de melodie is een beetje als de intro van "there ain't no party like an alcoholic party")

cha cha slide is volgens mij de titel

Ik ben op zoek naar een nummer dat begint met:
I love u, u love me....
We are gonna party
We are gonna fly !!

i wanne be a star tonight , dance with me until the morning light :?
ik zoek em :X!

is trance achtig btw :)

In dat topic van die NRG van rob van xz-tuning staat dat nieuwe filmpjes.
Helemaal aan t begin van dat filmpje, dat ze met ze 2-en sprinten, die gele zip en andere nrg.
Gaat stukje van yow yow i've got 50 bentleys.
Weet iemand miss. hoe dat liedje heet?:)

Status
Not open for further replies.
Back