Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
DeJongh said:
Fuck wat een teringherrie, je kon het liedje nauwelijks horen. Wat ik eruit op kon maken was het deze: Freemasons ft Amanda Wilson - Watchin'

Ja dat is 'm :).
Nogmaals erg bedankt :*! Hans, jij ook!

Nick.

Last edited:
Heej even een vraagje!

Ben al een tijdje op zoek naar een nummer:

Het is een heel rustig liedje gezongen door een vrouw, ik weet 1 zin uit het liedje en die gaat als volgt: "I am waking up in a fairytale" ook heeft ze het geloof ik over iets van colorblinded maar dat weet ik niet zeker!

Ik heb al met google gezocht maar dat leverde niks op..

Hoop dat iemand het hier weet!! :)

Fosgate said:
weer even geleden dat gta san andreas uit is maar.. weet iemand zo nog welk nummer in de promotiereclame kwam?..

Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Lyrics, volgens mij, maar dat doe ik ff uit 't hoofd...

Ik zoek een redelijk oud nummer ( dacht ik )

Beetje happy hardcore muziek

volgens mij heet nummer how you reach the sky of iets met fly

Iets in die richting van dj paul elstak muziek

@d3c3pt0r: Ik zit te denken aan DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky ;)

@tomaaz: Ik ken het nummer, alleen kom even niet op de naam. Ik post het wel als het me te binnen schiet. Volgens mij is dat filmpje door Haagze gemaakt, stuur hem anders even een PM.

DeJongh said:
@tomaaz: Ik ken het nummer, alleen kom even niet op de naam. Ik post het wel als het me te binnen schiet. Volgens mij is dat filmpje door Haagze gemaakt, stuur hem anders even een PM.
Gedaan, maar volgens mij is die een week naar L.A:X

ik zoek een liedje dat je geregeld op de radio hoort , de tekst is ongeveer zoiets versta het niet zo goed , "all that shit makes a nigger wanna jump"
kan me iemand titel en zanger erbij zetten ?

Ik moet een nummer hebben, tis een beetje Bob Sinclar stijl , waar zo'n neger zingt..

"Cause my heart keeps missing you, who's been kissing you.. since you went away.."

Dit is het refrein .. en zit een lekkere beat onder :)

wie o wie helpt me :+

Da-vid said:
Ik moet een nummer hebben, tis een beetje Bob Sinclar stijl , waar zo'n neger zingt..

"Cause my heart keeps missing you, who's been kissing you.. since you went away.."

Dit is het refrein .. en zit een lekkere beat onder :)

wie o wie helpt me :+

DANZEL VS. DJ F.R.A.N.K. - MY ARMS KEEP MISSING YOU

Is geen neger btw :P (nou ja...)

Ik heb er ook 1, beetje lastige ws, omdat er niet echt een duidelijk omschrijving is..

Maar ik zoek dus een nummer.. Het is een beetje in de trend van : Armani & Ghost - Airport en Lift Your Leg Up..

Het heeft een soort van bubbling beat erdoorheen en er komt een soort van poing doorheen :P

Te horen in discotheek Locomotion in Zoetermeer :D

Ook nog zit er een lage beat en een hogere beat doorelkaar in het nummer...

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back