DeJongh said:Fuck wat een teringherrie, je kon het liedje nauwelijks horen. Wat ik eruit op kon maken was het deze: Freemasons ft Amanda Wilson - Watchin'
Fosgate said:weer even geleden dat gta san andreas uit is maar.. weet iemand zo nog welk nummer in de promotiereclame kwam?..
Denk dat je Dune - are you ready to fly bedoeld.d3c3pt0r said:Ik zoek een redelijk oud nummer ( dacht ik )
Beetje happy hardcore muziek
volgens mij heet nummer how you reach the sky of iets met fly
Iets in die richting van dj paul elstak muziek
denniskrol said:Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Lyrics, volgens mij, maar dat doe ik ff uit 't hoofd...
Gedaan, maar volgens mij is die een week naar L.A:XDeJongh said:@tomaaz: Ik ken het nummer, alleen kom even niet op de naam. Ik post het wel als het me te binnen schiet. Volgens mij is dat filmpje door Haagze gemaakt, stuur hem anders even een PM.
Da-vid said:Ik moet een nummer hebben, tis een beetje Bob Sinclar stijl , waar zo'n neger zingt..
"Cause my heart keeps missing you, who's been kissing you.. since you went away.."
Dit is het refrein .. en zit een lekkere beat onder
wie o wie helpt me :+
Rulinaw said:wie weet hoe het hardstyle achtige nummer heet waarin je de hele tijd
Pum panane of zoiets hoort ??