This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek een plaat die je best vaak hoort bij het uitgaan, het is echt zo'n salsa plaat, hij begint ook meteen met zo'n mexicaans gitaar of wat het ook is. En tussedoor hoor je zoiets als GOOOOO DEDEE BIBIBIIII GOOOOOO DEDE BIBIBIIII... 8P weet iemand het? Mijn dank is groot.

zing et ff voor de webcam en post em in nutteloze filmpjes topic -:- want zo snab ik er weinig van 8P

MK_GSM said:
K zoek nummer met iets in de tekst van: ''Everyting's gonna be alright, all night'' ofzoiets Is erg vaak @ Slam Fm

Idd
Red Carpet,

Mk, volgende keer gewoon ff op Slamfm.nl de playlist checken..

Ben je er zo achter, tijden staan er ook nog is bij 8P

ik zoek een liedje maar weet niet meer hoe die heet....
dance nummer van 2 gasten uit duitsland.... iets met project.
clip was opgenomen op een of ander outdoorfeest
en je hoordfe iown u ...i fuckin own u en shut the fuck up in het nummer...beetje jump achtig

LTC project - In motion

Jongens,

Ik hoorde net een nummer, maar weet dus niet hoe deze heet .

Het gaat ongeveer zo:
"Don't mess with my man, don't mess with my heart, don't mess with my......"

Of ze dat "heart" zeiden weet ik niet zeker. Was wel zoiets, maar kon het niet goed verstaan, want zat in de sportschool.
Het is een beetje een dance-achtig nummer. Het wordt overigens door een vrouw "gezongen" (beetje door de mixer gehaald ). Volgens mij is het een soort van dance-remix van het nummer van Lucy Pearl (Lucy Pearl - Don't mess with my man), kon het alleen niet vinden ;(.

BVD,
Nick.

Weet niemand hoe dat numemr van de delta loyd reclame heet waar die krokodil die eend opeet terwijl die man het blikje uit het water schept?

ProjectRox said:
Weet niemand hoe dat numemr van de delta loyd reclame heet waar die krokodil die eend opeet terwijl die man het blikje uit het water schept?

The Hollies - Everyday

Formula50 en JorneP, het zou wel fijn zijn als je laat weten of het wel of niet dat nummer is (Geld trouwens voor iedereen, anders kunnen ze het beter "zoek je suf" noemen ).

Formula50, hier zijn nog wat andere uitvoeringen (Ik ken alleen de eerder genoemde):
Linslee Campbell Remix
Mood II Swing Hard Dub
Pacific Ocean Highway Mix
Wookie Remix
Wookie Mix

De UK Gargarge (2-step) remix zal het wel niet zijn en die met Talib Kweli ook niet (Die ken ik ook).

Last edited:
Status
Not open for further replies.