This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
ik was woensdag in de men at work en ik hoorde een oud liedje, dat geremixt is. ze zingen iets met b-boy en het zijn 2 verschillende stemmen. 1 hoge stem en 1 mannen stem die rapt ofzo.. ik ben het refrein helaas vergeten..

miichel said:
ik was woensdag in de men at work en ik hoorde een oud liedje, dat geremixt is. ze zingen iets met b-boy en het zijn 2 verschillende stemmen. 1 hoge stem en 1 mannen stem die rapt ofzo.. ik ben het refrein helaas vergeten..

Crazy town miss?

hoi

ik zoek van die hardcoreachtige nummers met een opera intro of door het hele nummer stukjes

weet iemand hier een aantal van??

thnx

Dj J.d.a. Vs Bass D & King Matthew - Survivors of hardcore (Art of Fighters remix
Dj J.d.a. Vs Bass D & King Matthew - Survivors of hardcore
RTC & DJ Paul - Fear.MP3
Masters Of Hardcore 6 - dj outblast- master's symphony.mp3

de rest mag je zelf uitzoeken

Ben opzoek naar een nummertje die vorige week op The Box was....

Het was Trance met een schepje Salsa erdoor heen....
Hij werd volgens mij uitgevoerd door een vrouwelijke Dj...

Wie weet hoe dit zeer vette nummer heet?????

weet niet of dit de titel is, maar iets van

i cant find my self of i find my self. / i lost my self

nr is al een jaar or 5/7 oud , soort van rock
clip heb ik wel eens gezien, soort tekenfilm achtig, loopt iemand door een stad, komt allemaal dingen tegen o.a iemand die op een lantaarnpaal zit, die daarna ze benen eraf zaagt en in het water springt, dat is ongeveer in het einde van het nr

iemand die weet welk nr/ artiest dit is

edit

volgens mij radiohead..

maar hoe heet dat nr , kan hem echt niet vinden

Last edited:
psycho said:
Ben opzoek naar een nummertje die vorige week op The Box was....

Het was Trance met een schepje Salsa erdoor heen....
Hij werd volgens mij uitgevoerd door een vrouwelijke Dj...

Wie weet hoe dit zeer vette nummer heet?????

Monika Kruze - Latin lovers

Is idd van radiohead, Paranoid android.

Trouwens, i lost myself komt voor in een ander radiohead nummer. Karma police, met die auto die achter zo'n kerel aan rijd in de clip.

Trouwens 2, nummers staan beide op het album "ok computer", echt een aanrader dat album!

THNX

maar hoe zoek je zoiets uit dan???

liefst een andere manier dan ALLES DOWNE

nogmaals thnx

franky said:
hoi

ik zoek van die hardcoreachtige nummers met een opera intro of door het hele nummer stukjes

weet iemand hier een aantal van??

thnx

Sensation natuurlijk ook he!
Now we are free- Hans Zimmer (Gladiator soundtrack) remix is echt te vet gewoon!
Suc6! verder...

heyz,
kent iemand het derde achtergrond nummer uit het filmpje van tony gusten oid : Summer Tour 2004? (filmpje met donkerblauwe metallic BMW)

het begint ergens op de helft van het filmpje, met een crossfade vanuit american idiot van greenday...et begint met een vrouwenstem: have you ever known bla bla ba? have you ever listened to your heart bla bla bla?

en portugees liedje beetje groovy-house achtig, waar een man in zingt. en in de clip doet hij ook capoaira. clip kun je dacht ik ergens downloaden (legaal weet ik niet) had et eens gezien bij kameraad.

er zijn ook beelde van dat beeld op een berg in brazilie te zien

Junior Jack - E samba

Misschien?

heyzz, dat ''liedje'' beetje trance achtig wat je in de reclames van tmf hoord?
Weten jullie of dat een bestaand nummer is of..
En als je dat weet ffe de naam er bij zette he
Thnks

Status
Not open for further replies.