Xtentic said:hardcore nummer
in de text, 100% pure columbian cocaine mfs, disco shit
en ik ben zo achtelijk dat ik em maar niet kan vinden
[5th said:Nick]
Weet iemand hoe van wie dat hardstyle nummer is vanneh:
Another Evolution of a Revolution, X to blabla
[5th]Nick said:Weet iemand hoe van wie dat hardstyle nummer is vanneh:
Another Evolution of a Revolution, X to blabla
area_51_member said:Ik zoek een plaat: is r&b, word gezongen door n tjick, denk iets van gwen stefani oid..? Ik ken maar 1 stukje de rest verstond ik niet 8P, in het refrein of hoe heet dat steeds terugkerend stukje, zegt ze iets van: On My Hush, tutututu...
iemand :?
Brooklyn BounceCliffske.! said:Ik weet dat het nummer x2x heet, artiest weet ik zo ff niet. Op Limewire staat hij zeker weten.
RobinL said:DJ Zany - Pure
Als het goed is...
apriliarsracing said:In de toekomst op texel heb ik een nummer gehoord waar ik alleen het melodietje van weet, maar verder weet ik er niks van, zo gaat het melodietje:
in de map moet je dan ff "Texel nummer!.wav" aanklikken dan werkt het als het goed is..
http://members.lycos.nl/theyamahamaster/aerox/
Het is hardstyle denk ik, want er zat een aardige bass onder. Als iemand het weet zou het echt super zijn!
leon
apriliarsracing said:In de toekomst op texel heb ik een nummer gehoord waar ik alleen het melodietje van weet, maar verder weet ik er niks van, zo gaat het melodietje
nulkoel said:is geen r&b hoor
is deep dish - oh my gosh
apriliarsracing said:In de toekomst op texel heb ik een nummer gehoord waar ik alleen het melodietje van weet, maar verder weet ik er niks van, zo gaat het melodietje:
in de map moet je dan ff "Texel nummer!.wav" aanklikken dan werkt het als het goed is..
http://members.lycos.nl/theyamahamaster/aerox/
Het is hardstyle denk ik, want er zat een aardige bass onder. Als iemand het weet zou het echt super zijn!
leon
Extreem sr race said:Haha hoe droog 8P
Het nr is Don DJ - Dissin you
Editt/ iemand was al voor :X
apriliarsracing said:sorrywas toch echt de enige manier om er achter te komen
Dennis.H said:is het niet basement jaxx - oh my gosh?
area_51_member said:Idd, stom dat ik dat nu lees 8P ik de hele tijd zoeken op deep fish. Nu heb k m thnx all
En Nulkoel is geen R&B? Hoe noem je dat dan? 8P