This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek een plaat: is r&b, word gezongen door n tjick, denk iets van gwen stefani oid..? Ik ken maar 1 stukje de rest verstond ik niet 8P, in het refrein of hoe heet dat steeds terugkerend stukje, zegt ze iets van: On My Hush, tutututu...

iemand :?

heb ook een vraagje.. ben op zoek naar een muziekje maar kan em niet vinden
de artiest schijnt La Faturia te heten en track weet ik niet.. behalve dat het volgens mij track 3 is oid
wie kan me helpen tis een beetje.. ja antillen muziek denk ik
PasQ

Last edited:
Xtentic said:
hardcore nummer

in de text, 100% pure columbian cocaine mfs, disco shit

en ik ben zo achtelijk dat ik em maar niet kan vinden

[5th said:
Nick]
Weet iemand hoe van wie dat hardstyle nummer is vanneh:

Another Evolution of a Revolution, X to blabla

GVD ik ken ze allebei, maar ik kan ze zo snel niet vinden, zal wel ff doorzoeken.

[5th]Nick said:
Weet iemand hoe van wie dat hardstyle nummer is vanneh:

Another Evolution of a Revolution, X to blabla

Ik weet dat het nummer x2x heet, artiest weet ik zo ff niet. Op Limewire staat hij zeker weten.

is geen r&b hoor

is deep dish - oh my gosh

RobinL said:
DJ Zany - Pure

Als het goed is...

Alleen draait dj Zany helaas hardstyle en geen hardcore

Bovenstaand nummer heb ik al, maar op Kreta heb ik toch echt een hardcore versie ervan gehoord })

In de toekomst op texel heb ik een nummer gehoord waar ik alleen het melodietje van weet, maar verder weet ik er niks van, zo gaat het melodietje:

in de map moet je dan ff "Texel nummer!.wav" aanklikken dan werkt het als het goed is..

http://members.lycos.nl/theyamahamaster/aerox/

Het is hardstyle denk ik, want er zat een aardige bass onder. Als iemand het weet zou het echt super zijn!

leon

WHAHAHHAHA.... 8P

apriliarsracing said:
In de toekomst op texel heb ik een nummer gehoord waar ik alleen het melodietje van weet, maar verder weet ik er niks van, zo gaat het melodietje

8P

Maar het is: Don Deejay - Dissin you

Oud nr btw, hoe ze er daar ineens weer bij komen in Texel. Iedereen die naar texel was hoor ik erover, vorig jaar draaiden ze 'm daar nog niet terwijl het nr echt al dik 2-3 jaar oud is.

Haha hoe droog 8P

Het nr is Don DJ - Dissin you

Editt/ iemand was al voor :X

Xtentic said:
hardcore nummer

in de text, 100% pure columbian cocaine mfs, disco shit

en ik ben zo achtelijk dat ik em maar niet kan vinden

Ik heb het nummer wel, VA - 14 Pure.mp3

misschien dat je er wat mee kunt

area_51_member said:
Idd, stom dat ik dat nu lees 8P ik de hele tijd zoeken op deep fish. Nu heb k m thnx all

En Nulkoel is geen R&B? Hoe noem je dat dan? 8P

basement jaxx is nooit r&b,

en was in de war met say hello van deep dish 8P

Status
Not open for further replies.